Kerk Malmedy …

Ik ben er weer, noem me maar een pop-up blogger …

Waar het aan ligt ? Ik zou het echt niet weten, er zitten nog voldoende foto’s in het archief.
En wat nog belangrijker is, mijn fototoestel is eindelijk onder handen genomen door een kenner van het vak.
Mijn Canon’neke heeft een nieuwe lens gekregen en kan er weer tegenaan.

Laten we beginnen met een kaarsje te branden in de hoop dat er regelmatig nieuwe foto’s de weg naar hier vinden …

1

2

Nog even omhoog kijken, meestal is het de moeite waard …

3

4

4 gedachten over “Kerk Malmedy …

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

