Cayeux-sur-mer …

Kiezels, kiezels en nog eens kiezels.
Het hoeft niet altijd zand te zijn natuurlijk, bovendien geven de perfect afgeronde stenen een apart sfeertje aan het strand. Al moet ik er ook wel bijvertellen dat die kiezels kunnen zorgen voor benen vol blauwe plekken.
Zeker als je met je hond naar het water toegaat, opeens merkt dat de golven met een rotvaart op je afkomen, je jezelf zo snel als een speer wil omdraaien om op tijd weg te geraken van het snel opkomende water, struikelend over je eigen voeten op je kniën valt, je weer probeert recht te krabbelen net op het moment dat je hond aan het einde van de flexi-lijn zit waardoor je een ruk krijgt en je opnieuw op je knieën belandt.
Herhaal het stuk vanaf het recht krabbelen nog een keer of zes en je hebt een perfect idee van hoe ik er me heb gedragen.

Maar … het was er mooi …

8 gedachten over “Cayeux-sur-mer …

  1. wow,knappe foto’s van een mooie natuur,
    maar die steentjes zullen wel geen deugd gedaan hebben,ik hoop dat je er nu niet te veel last meer van hebt Anja

    dolfijntje is terug van een verlengd weekend aan zee.
    het was er koud,maar het zonnetje scheen er wel,leuk om te wandelen
    de batterijtjes zijn weer opgeladen,we kunnen er weer tegen.
    Bedankt van de fijne berichtjes tijdens mijn afwezigheid
    nog een fijne paasmaandag wens ik jullie
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

