Le Crotoy uitzwaaien …

Een laatste blik op de mooie dingen die we in Le Crotoy hebben gezien.
Enkel al het natte strandzand, dat wordt gekneed in grillige vormen door de beweging van de zee geeft rust als ik er naar kijk, of wat de denken van een eenzaam schelpje, of een verdwaalde boei, zelfs een hoop stenen maakt mijn hoofd een beetje leeg …

Tijd om andere plaatsen te gaan verkennen …

Maar niet vooraleer we een lekker stukje natuur uit de zee hebben gekocht bij een plaatselijk kraampje …

12 gedachten over “Le Crotoy uitzwaaien …

  1. de zee brengt je tot rust en maakt je hoofd leeg van alle zorgen
    en de lekkernijen uit de zee zijn niet te vermaden Anja

    Het meest gewaardeerde
    geschenk op aarde is
    Een lach
    Een knuffel
    En vier woordjes
    Ik hou van jou…….
    Een fijne zonnige,maar koude woensdag,
    geniet ervan!
    Liefs dolfijntje

  2. De zee kan wonderen doen met een mens, Ik ondervind het zelf, na maanden binnen zitten is het heerlijk om alles uit je hoofd te laten waaien! En daarna de innerlijke mens weer versterken met een portie lekkers uit de zee !

  3. Ik dank jullie allen voor de opbeurende en fijne berichtjes op mijn site
    dolfijntje gaat vanaf morgen er een paar dagen tussenuit,genieten aan zeetje
    ik wens jullie allemaal fijne paasdagen,geniet ervan!
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

