Le Crotoy …

We zijn aangekomen bij de Baai van de Somme, een streek waar heel veel kustdorpjes liggen te wachten om ontdekt te worden. Het eerste dorpje waar we een frisse neus gingen halen was Le Crotoy. Volgens Wikipedia zou Jules Verne er gewoond hebben van 1865 tot 1870.

Ik zou zeggen, zet je neer op een bankje, of wandel gezellig mee langs het strand …

En natuurlijk was mijne Miloman mee, als je goed kijkt zie je hem snuffelen helemaal rechts op de volgende foto. Het was de allereerste keer dat hij de zee zag en het beviel hem uitermate goed. Ik laat jullie in een volgend postje even meeenieten van dolle Milo.

9 gedachten over “Le Crotoy …

  1. ik heb meegewandeld met jou Anja,leuk om stranddorpjes te ontdekken
    en ben benieuwd naar de belevenissen van Milo.

    Laten we steeds meeleven met elkaar,
    elkaar tot steun zijn in dit leven.
    Dat is wel de moeite waard,niet waar?
    En iedereen het goede te willen geven.
    een fijne dag wens ik jullie
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

  2. Ik herken het bankje aan het hotel met de torentjes, de uitkijktoren (ideaal voor zonsondergangen!), schitterende plek om langs het strand te zwerven. MĂ©t laarzen aan.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

