Gaan we bootje varen …

Bootjes … ik hou er wel van, zolang ze niet in het water liggen en ik er in moet. Want mijn benen worden meteen van elastiek op het moment dat ik één stap op het dek doe. Dus bootjes die uit het water liggen, mij helemaal verleidend om er een foto van te nemen, dat zijn de beste bootjes.

IMG_3750-001

IMG_3752-001

En ja, zo’n gezellig houten bootje op het water dat smeekt om ook even te mogen poseren, daar wil ik ook nog wel moeite voor doen …

IMG_3766-001

Eigenlijk kreeg ik al het zee-gevoel in mijn lijf van enkel naar de dobberende vaartuigjes te blijven kijken. Gelukkig werd mijn aandacht tijdens het bootjes kijken getrokken door een hoop netten die over de balustrade hingen. Een kleurrijk geheeltje. Een rustpunt voor het oog en voor de mus …

IMG_3754-001

IMG_3760-001

10 gedachten over “Gaan we bootje varen …

  1. Bootjes op het droge zijn ook mijn ding.Ik heb absoluut geen zeebenen en zou al vlug over de reling hangen. Mooie reeks heb je gemaakt en dan dat schattige vogeltje als afsluiter!

  2. ‘Geluk ziet er altijd klein uit als je het in handen hebt.
    Maar als je het laat vliegen,
    ontdek je meteen hoe groot en waardevol het is.’

    Een fijne woensdag wens ik jou
    Liefs en een dikke knuffel dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

