Afgesloten hoofdstuk …

De Grote Zandbak is ondertussen alweer een half jaar een afgesloten hoofdstuk, de herinneringen liggen in foto’s, een roos, onze hoofden, maar vooral in mijn hart. 4 maanden kunnen heel wat met een mens doen, van hoogtes naar laagtes en omgekeerd op enkele seconden tijd.

Ik heb geleerd van wie ik steun krijg wanneer ik die nodig heb, ik heb ondervonden dat niet iedereen kan omgaan met verdriet en ongerustheid van een ander, en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb mezelf leren kennen, maar ook de anderen. Ik ben nog steeds ik, alleen dan even anders dan vroeger …

1

2

3

11 gedachten over “Afgesloten hoofdstuk …

  1. Het mag dan wel een afgesloten hoofdstuk zijn, maar er gaat toch altijd nog een stuk aan je blijven hangen hoor. Ik herinner me je ongerustheid en je verdriet, het aftellen naar vertrek en weer het aftellen naar terugkomen, ook nog heel duidelijk, dus ook bij anderen blijft er wat hangen. En je bent veranderd, dat zeg je zelf, ten goede !
    Het is zoals die steen die verlegd word in de rivier hè…. mooie foto’s ook !

  2. Ik snap volledig wat je bedoelt hoor Anja! Sommige mensen kunnen het niet aan dat je verandert of dat de dingen anders liggen dan vroeger! En zo leert men idd zijn vrienden kennen!

  3. ik begrijp je volkomen Anja,dat is niet niks hé
    de foto’s zijn wel knap vind ik

    Vriendschap is een wonderlijk woord,
    misschien wel het mooist op aarde.
    Een knuffel voor iedere dag
    en om je mond een stralende lach
    wens jullie een fijne dag
    liefs dolfijntje

  4. Een fijne en gezellige donderdagavond wens ik je toe
    Ondanks het frisse weertje
    laat de zon in je hartje schijnen !
    Maak haast als je tijd hebt,
    dan heb je tijd als je haast hebt
    Het was fijn om hier bij jou te zijn
    Liefs en een dikke knuffel dolfijntje

  5. Zo gescheiden zijn aan de andere kant van de wereld: de ene doet het iets, de andere minder. Ik ken zo een koppel, zij blijft in Oostende wonen, haar man werkt en woont in New York City. Af en toe komt hij eens naar huis. Ze skypen wel regelmatig. En ze kunnen perfect zo leven. Zij gaat niet naar NYC, interesseert haar niet.
    Elk zijn beleving, neem ik aan.
    NYC is natuurlijk geen zandbak. Het is ook Lo-Reninge niet🙂
    Als je maar gelukkig bent, zeg ik!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

