Kleurrijke markt …

Tijdens de vier Grote Zandbak maanden, kwamen er elke dag wel wat foto’s mijn richting uit. En bij elke foto scheen er een extra sprankeltje zonneschijn in m’n hart. Het onderwerp van de foto was op dat moment niet van belang, alles wat toekwam werd met veel emotie meermaals bekeken.

Als ik nu door de foto’s blader, valt het me op dat er één reeksje helemaal uitspringt. Tussen al het bruin en beige zitten er enkele zeer kleurrijke plaatjes tussen. Het zijn de foto’s van de lokale markt op de basis van Kandahar.

Oh, wat jeuken mijn handen als ik al die spulletjes zie, daar zou ik me een tijdje zoet kunnen houden, bij die kraampjes. Snuffelen tussen al die mooie, maar ook minder mooie dingen. En ja … bij manlief zijn thuiskomst waren er cadeautjes van op het marktje !

1

2

3

4

5

6

13 gedachten over “Kleurrijke markt …

  1. op die markt van Kandahar zou ik ook wel eens willen rondlopen,dat lijkt me de moeite waard

    Mijn hart kan je niet krijgen,
    dat heb ik zelf in gebruik.
    Je mag er vrij in wonen,
    maar doe mij trouwe hartje geen pijn
    het zal altijd voor jou een schuilplaats zijn.
    een fijne dag wens ik jou,
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

  2. Mooi zijn……
    dat ben je vanbinnen
    Al kan je nog de
    mooiste woordjes verzinnen…..
    Geloof me vrij,
    vele woordjes maken je blij.
    Maar de oprechtste
    koester je in je hartje
    Die maken je vrij,
    van zorgen en verdriet
    Een “echte vriend”
    vergeet dat niet!

    Een fijne zondag en morgen een fijne start van de nieuwe
    Week.
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

  3. wat een weertje vandaag
    ik ben maar 5’min.te laat gekomen op het werk en was om 18 u terug thuis,
    dus dat is redelijk vlot voor mij geweest.
    hou het lekker warm binnen Lientje,
    buiten is er toch niet veel te beleven,veel te koud.

    Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne dinsdagavond
    Het was fijn hier te vertoeven op je mooie blogje
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

