Wolken …

Het is beter om met je hoofd in de wolken te lopen en te weten waar je bent,
dan om te ademen in de gewone lucht beneden en te denken dat je in het paradijs bent.

(Henry David Thoreau)

11 gedachten over “Wolken …

  1. mooie wolken,prachtige foto’s Anja

    Love letters in het zand
    schrijven in het zand
    een schelpje in de hand
    denken aan je liefste
    fluisterend aan het strand
    schuimend water
    veegt je woorden uit
    een beetje later
    maar je liefde blijft
    is niet zomaar iets
    dat wegdrijft
    maar je hebt geschreven
    een gedachte
    aan een ander
    met wie je iets wil beleven
    en het zand is ontvangend
    een schelpje zo onschuldig
    en God is geduldig.
    Een fijne zondag wens ik jou

  2. ik wou dat ik….

    Ik wou dat ik kon varen,
    over de grote zee.

    ik wou dat ik kon vliegen,
    dan mocht jij mee

    ik wou dat ik kon lopen op de wolken,
    en woonde we daar met z’n twee

    Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne maandagavond
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  3. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne woensdag
    Het was fijn hier te vertoeven op je mooie blogje
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  4. Geen boom zo hoog,
    of hij valt eens om.
    Geen nacht zo lang of hij wijkt voor de zon.
    Maar al zou alles verloren gaan,
    onze vriendschap zal eeuwig bestaan.
    een heel fijn weekend wens ik jou
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

