Bloemenzee …

Meewuivend met een zacht briesje, een paradijs voor de insecten, puur natuur en vooral mooi …

12 gedachten over “Bloemenzee …

  1. de natuur is toch mooi hé Anja

    Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne vrijdagavond en een prettig weekend
    vandaag was het toch aangenamer van temperaturen,
    dan gisteren.
    we zullen een zomer hebben op zijn Belgisch,denk ik
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  2. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een goeie zondagavond
    en een fijne nachtrust
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  3. Ik heb vandaag
    de eerste klaproos gezien.
    Dank je voor mijn ogen.

    Ik heb vandaag
    de nachtegaal horen zingen.
    Dank je voor mijn oren.

    Ik heb vandaag
    een zandkasteel gebouwd.
    Dank je voor mijn handen.

    Ik heb vandaag
    door de duinen gelopen.
    Dank je voor mijn voeten.

    Ik heb vandaag
    van heel veel mensen gehouden.
    Dank je voor mijn hart.

    het was fijn hier bij jou te vertoeven op je mooie blogje
    een fijne zonnige midweek gewenst
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

