Liefde is …

… samen een ijsje eten …

16 gedachten over “Liefde is …

  1. en het smaakt hem,nog van dat zegt hij,het is lekker fris.

    Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een zonnige woensdag,
    ik ben eens een toerke gaan fietsen en het was zalig,
    dit weekend zal het niet anders zijn.
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  2. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne vrijdagavond
    en met dit prachtig weertje gaat dolfijntje fietsen in het weekend
    en gaan jullie me maar s’ avonds zien hoor,
    geniet wat jullie ook gaat doen hé,ik doe het ook.
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  3. Geluk kun je niet kopen het is niet eens verpakt
    het groeit niet aan de bomen zit ook niet in een zak.
    Geluk kun je niet grijpen het is geen tastbaar iets,
    en als je het wilt weten het lijkt ook nog op niets
    het zit niet in een potje met een mooi deksel op.
    Je kunt het alleen maar voelen,dus let daar maar goed op
    het komt vaak onverwacht zo bij je binnen lopen
    wanneer je aan tafel zit,of als je iets gaat kopen.
    Dus open je ogen voor geluk dat soms komt aangevlogen.
    En denk niet steeds… ach wat heb ik een pech,maar blijf er in geloven.
    Een heel fijn zonnige pinksterweekend

  4. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne Pinkstermaandag,
    na een snipperdagje van gisteren,
    ben ik er terug na de mooie fietstochtjes
    van de afgelopen dagen.
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  5. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne zonnige woensdag
    Op dit moment kan ik niks schriijven in de gastenboekjes,
    maar wel een reactie schrijven.
    Sorry als ik niet bij jou ben langs geweest.
    Hopelijk is het morgen allemaal opgelost.
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  6. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne donderdagavond
    Morgen bestaat Trianval waar ik werk 40 jaar
    En dat word gevierd met een BBQ Vanessa Chinitor en
    Yves Segers komen zingen.en worden 8 uur betaald.
    We werken maar 4 uurtjes
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  7. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne vrijdagavond
    Het was een plezant feestje vandaag,ik heb me geamuseerd
    dolfijntje haar pijp is uit
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  8. In mijn stille plekje,
    waar de wind de bloemen kust, kan ik mijmeren,
    kom ik tot rust.
    In mijn stille plekje
    is het nog zo puur.
    Is zoveel liefde,
    daar proef ik de natuur.
    In mijn stille plekje,
    waar de zon altijd schijnt,
    vind ik het geluk
    zodat de schaduw verdwijnt.
    In mijn stille plekje
    waar de vlinders zweven,
    is het net een paradijsje,
    en elke dag verblijf ik er even.
    In mijn stille plekje
    droom ik de mooiste dromen.
    Alleen met de sleutel van mijn
    hart kan ik er binnen komen.
    Een fijne maandagavond wens ik jullie
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

