Regen, zon, wind, ’t kan me niet schelen …

Nee, ik trek me niks aan van het weer …

Ha, ’t is hier wel ikke, de Milo die het hier allemaal neerzet zenne, want als Vrouwke aan ’t woord moest komen, die zou er heel anders over denken. Die zit hier maar te zeuren dat het al half mei is en dat er nog maar weinig terrasdaagjes zijn geweest.
Maar ik heb nu hare mond toegeplakt en neem het hier efkes zelf in de pootjes.

Als het slecht weer is, dan geniet ik van de poezenbeesten die hier binnen rondlopen. Ik ben dikke vriendjes, vooral met Pippa, want die is denk ik stiekem een beetje verliefd op mij. Ik lig graag bij haar in de zetel …

Met Mini, daar heb ik zoveel pret niet mee, Mini is een echt meiske, ik begrijp geen sikkepit van wat ze eigenlijk wil. Dus die laat ik maar doen, dan heb ik er het minste last van.
Cliffert en ik, wij zijn wel dikke vriendjes, mannen onder elkaar hè, ge begrijpt da wel. We liggen graag kont tegen kont in de zetel, want da’s gezellig …

Maar als het zonneke buiten toch een beetje schijnt, dan snuffel ik héél graag rond in het stukske tuin dat Baasje voor mij heeft omheind, vlak voordat hij zijn verdwijntruc heeft gedaan. Echt waar, hij is weg … ik vind hem nergens meer. Straf zenne, maar ik blijf zoeken naar een spoor.
Want in sporen snuffelen ben ik keigoed. Snuffel …

Wacht, … voilà hier is er één, kom rappekes mee …

Oeps, ’t zijn de buren hun kiekebeesten. Die kan ik beter gerust laten, anders krijg ik onder mijn pootjes …

Ah ja, niet zeggen tegen Vrouwke dat ik het hier efkes heb overgepakt zenne …

12 gedachten over “Regen, zon, wind, ’t kan me niet schelen …

  1. maanen onder elkaar is dolle pret hé Milo,maar weet je met meisjes is het ook wel leuk vertoeven,je weet maar nooit wat er tussen jullie kan groeien hé.zoek maar goed voort naar baasje of je hem niet vind.Knappe foto’s Anja van je lieverds.

    Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne woensdag
    Hier aan de zee in Blankenberge is het een fantastisch weertje,
    Hopelijk is de lente nu echt in het land
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  2. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een fijne hemelvaartdag
    Vanmiddag ga ik naar de havenfeesten hier in blankenberge
    en de zon is van de partij,wat moet een mens nog meer hebben
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  3. Maar alleen

    Je zou het wel willen-
    ergens langer blijven wonen,
    je voelt je zo thuis.
    maar het leven gaat door,
    jij gaat door.
    Langzaam werd je dakloos.
    Je zou het wel willen-
    maar alleen wanneer je telkens weer
    opbreekt,vertrekt,
    sta je vast,
    steeds vaster sta je dan.
    Jij-hoe duurzaam gehuisvest.
    Alleen wanneer je telkens weer
    mens wordt,ben je mens.
    Steeds definitiever jij.

    Een heel fijn weekend wens ik jou

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

