The bodyguard …

Nee, niet die van de film …
Ik heb het over de Bodyguard die tussen de basisuitrusting zit van al de noodzakelijke spullen die Ward meegekregen heeft voor het avontuur in de Grote Zandbak. Diegene die zich het hoofd gebroken heeft over die zaken, was duidelijk overal mee bezig. Vooral met de veiligheid van hun mannen. Safety first !

Een zandstormwerend pak, een kogelvrije vest, camouflagekledij speciaal aangepast aan de dorre kleuren van ginder, een gids met de nodige informatie die nodig zou kunnen zijn, en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Alles is de grote, groene koffer ingegaan en staat nu ergens te wachten tot de mannen ook vertrekken.
Eén ding echter, heeft hij uit de koffer gelaten, nochtans behoort het tot die bewuste basisuitrusting. Zijn bodyguard … Ik ken geen enkele securityman die in zo’n doosje past.

Wat wel vaststaat is het feit dat, als hij het moest meenemen, hij inderdaad wel een echte bodyguard zou nodig hebben om te voorkomen dat ik zijn ogen uitkrab en andere delen beschadig. Maar gelukkig ken ik hem goed genoeg om te weten dat hij dat deeltje basisuitrusting daar niet nodig zal hebben (denk ik toch …).
Dat aspect van de 4 maanden is het enige waar ik niet wakker van lig. Van al de rest lig ik voorlopig nog te woelen in bed, al zal dat waarschijnlijk wel gaan beteren eenmaal hij vertrokken is en ik van hemzelf hoor en zie hoe het er daar allemaal aan toe gaat …

En die bodyguard, wel ja, die blijft hier. We kunnen het misschien nog gebruiken als ballonnen om het huis te versieren als hij weer thuiskomt !

10 gedachten over “The bodyguard …

  1. ze zijn dus van alles voorzien🙂

    eigenlijk denk ik ook wel dat je wat rustiger zal worden als ventje vertrokken is, toch na een paar dagen en jullie je draai gevonden hebben
    en dan zal de tijd vliegen, je zal wel zien

  2. Succes met deze laatste dagen voordat hij weggaat en de eerste dagen dat hij weg is!
    Ik hoop met je mee dat hij letterlijk een bodyguard niet nodig heeft…🙂

  3. dat zal wel los lopen Anja eens Ward zal weg zijn,en die 4 maanden die gaan voorbij gevlogen zijn zonder dat je het weet.Dikke knuffel voor jou lieve meid

    Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je een een gezellige zaterdag
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

  4. Lieve maandaggroetjes stuur ik jullie toe; Geniet nog samen van het zonnetje en de mooie momenten….Alles gaat zo vlug voorbij anja, maar voor degene die ervoren staat is het wat moeilijker he….Alles komt goed meid….Liefs van annytje

  5. vooral in krisistijden
    zijn mensen er voor elkaar
    om de zorgen te vermijden,
    de tederheid te vergroten,
    en de liefde handen en voeten te geven
    en een blije mond
    die alles wil verzoenen!
    daarom dit meiklokje
    als kleine geluksbrenger
    voor iedereen die me lief is.
    dus…
    jij ook!
    een goed feest van de arbeid
    met luilekker genieten!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

