Voetballen

Een belofte die baas nog moet waarmaken voordat hij vertrekt naar de Grote Zandbak, is een stuk tuin verder omheinen. Dan kan ik lekker met Amber voetballen zonder dat ik die flexi leiband moet aandoen. Want dat ding hindert om de ballen goed uit het doel te houden zenne …

Even rechtop gaan staan zodat ik een goed zicht heb op de richting waar de bal naar toe vliegt …

En als ik echt niet meer kan winnen, dan pak ik de bal gewoon mee in m’n mond, da’s nog ’t gemakkelijkste !

10 gedachten over “Voetballen

  1. Toevallig klikte ik even op je blog en wat een verrassing, je bent weer in blogland. Welcome back. En je hebt trouwens een prachtige nieuwe vloerbekleding en salon. Hier is de vinyl ook vrij aftands aan het worden en uit het salon moeten we ook elke avond ‘klauteren’, dus vroeg of laat komt er hier ook eens een nieuwe wind doorheen gevlogen. Nog eventjes sparen maar.

  2. Goeie avond Anja, terug van weggeweest breng je ik je zoals vroeger een bezoekje…En wat lees ik…cliffert was jarig!!!! Dat heb ik dus gemist geef hem hem ne dikke knuffel van mij…..Ook je nieuwe zetels staan er goed bij he, mogen de diertjes daar dan ook op!!!!! Nog een beetje werk voor het baasje voor hij vertrekt, en de goals zullen binnen vliegen…..Nog een fijne avond gewenst met lieve
    groetjes van annytje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

