Woonkamer in een nieuw kleedje …

Na jaren weerstand te hebben geboden aan poezennageltjes en ander bruut geweld, waren onze zetels al lang toe aan vervanging. Eén struikelblok: willen is niet altijd hebben. Maar met de grote zandbak in het vooruitzicht en daaraan vastplakkend het feit dat ik hier 4 maanden, zonder manvolk, moet zien te overbruggen, heb ik het idee dat in mijn hoofd sluimerde er eindelijk doorgekregen.

Sinds begin deze week zijn we de eigenaars van zowel nieuwe vloerbekleding als nieuwe zetels. En ik ben er superblij mee, net als de rest van de bende. Eindelijk niet meer doorzakkend tot onder onze knieën televisie kijken, maar lekker languit genieten, wat moet ne mens nu nog meer hebben ?
Awel, het lijkt nu een beetje kaal dus nog een salontafeltje en een tafeltje voor in de hoek, en als we dan toch bezig zijn ook nog wat decoratieve spulletjes. Oh ja, en niet te vergeten, de bijbestelde olijfgroene sierkussentjes voor in de zetels. Ja, je leest goed: olijfgroen, niet te geloven, want ik hou niet van groen, maar in deze combinatie vind ik het geweldig. Soms kan ik mezelf nog doen verschieten !

9 gedachten over “Woonkamer in een nieuw kleedje …

  1. Dat is toch op’t zelfde adres hé??
    Amai, heel mooi, het ziet er compleet anders uit, komt precies uit een boekske!
    En …
    Groene kussentjes, heel geslaagd!!!
    Geniet ervan, xxx

  2. Hey leuk je hier terug te zien! Welkom terug! Mooie zetels, mooie vloer! Hopelijk gaat voor jou operatie zandbak vlug voorbij hé…en anders kom je inderdaad hier maar een beetje schrijven🙂

  3. Een vrolijk humeurtje,een vriendelijke lach,
    is het levensdeuntje voor elke dag.
    Ik wens je donders een goeie woensdag
    warme groetjes en een knuffelke
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

