Blogkriebels …

Zou ik … zou ik niet …

Ik ben een vrouw, en het voordeel van vrouwen is dat ze wispelturig mogen zijn. Dat is toch mijn mening, en wat de rest daarvan vindt, da’s niet mijn probleem. Want de rest, die komen waarschijnlijk van Mars en die begrijpen toch maar de helft (in het beste geval) van wat die van Venus bedoelen.
Niet dat ik het hier wil hebben over planeten en alles wat daar boven onze kop ronddraait, of over mannen die vrouwen niet kunnen snappen, maar ik moest toch iets verzinnen om gewoon te zeggen:
Ik ben weer in blogland …

Voor al diegenen die het fijn vinden heb ik een dikke knuffel in de aanbieding.
Voor al diegenen die zich eraan ergeren heb ik de volgende mededeling:

Als ge achter mijn rug begint te babbelen,
staat ge in de goei positie om mijn kont te kussen !

Voilà, de spits is er weer af …

13 gedachten over “Blogkriebels …

  1. Leuk leuk, gewoon doen waar je zin in hebt, en laat de rest maar waaien:-))))))) Kusjes Pino, en tja Paco tegenwoordig dan ook maar he, hihi…xxx

  2. haha leuk, je bent terug
    en al meteen met een leuke foto en dito uitspraak
    niks van aantrekken van die die roddelen voor of achter je rug, dat zegt alles over hen en niet over jou

  3. Welkom Back Anja….Fijn dat je er weer bent…En van den eerste keer….Lap erop….Maar dat is heel goe geschreven hoor….
    En milo!!!!! Die staat al klaar om z’n kont te kussen haha….Een wel te rusten en lieve groetjes van annytje1

  4. Euhm, ik vind het gewoon fijn dat je terug een teken van leven geeft.
    Bloggen/niet bloggen, het blijft een vrije keuze hé.
    En wat jouw kont kussen betreft, neem mij niet kwalijk, maar daarvoor kennen wij elkaar nog niet goed genoeg, vind ik.
    Alé, de sfeer is gezet.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

