Einde …

Iets dat je niet meer doet met hart en ziel, is iets waar je beter mee kan stoppen. Da’s toch mijn mening.
Vandaar de beslissing om een punt te zetten achter deze blog.

Ik heb met plezier al jullie reacties gelezen en ik wil jullie bedanken voor de steun die ik kreeg ik moeilijke tijden !

Een dikke Dank Je Wel !

28 gedachten over “Einde …

  1. ach mamma toch…..
    vallen is niet erg:- )
    als je maar weer opstaat hé…

    weet je, ik had het verwacht, maar toch…… valt dit nieuws me wel zwaar…

    laat je je log nog even staan want j eweet maar nooit hé, we zijn allemaal maar mens..

    dikke knuffel,
    en koed luk met alles wat jij gaat doen,

    xxx
    dien

  2. Och dat is jammer! Ik vond het altijd leuk om eens te komen piepen. Maar goed, je moet doen wat je graag doet en als het een blok aan je been is in plaats van een blog dan zit het fout.Hopelijk vind je een mooie nieuwe hobby of heb je die al gevonden en kan je daar nu van genieten. Good luck! Joke

  3. Jammer dat we u niet meer kunnen lezen, ik heb je nogtans veel gevolgd. Ik schrijf wel niet veel door de ziekte van mijn vrouw. Maar toch kwam ik hier veel lezen. Stel het wel in je verder leven, en profiteren want het is hier zeer kort op die bol.
    Groetjes en dikke knuffel xxxxx
    Adriën

  4. Och wel jammer hoor want ik ben toch een beetje verliefd op Milo. Je moet echter je hart volgen en bloggen moet leuk zijn én blijven.
    Veel succes met alles wat je doet en gaat doen Anja.

  5. Ik haat het telkens ik zo’n berichtje moet lezen…😦
    Maar ja, iedereen heeft eigen beweegredenen om al dan niet door te gaan met bloggen.

    Ik wens je nog veel plezier in het leven, Anja
    En wie weet zien we elkaar nog terug…

    Groetjes!

  6. Ik kan je begrijpen Anja, er kruipt enorm veel tijd in. Ik twijfel ook wel eens maar na een rustpauze begin ik er toch weer terug aan, ik wil mijn foto’s toch ergens laten zien. Je kan eventueel overwegen om een blog bij Aminus3 te beginnen. Dat is een echte fotoblog en je kan er ook maar max 1 foto per dag plaatsen, dus das nog te doen. Ik zou er eens over nadenken😉
    En anders veel plezier met je andere hobby’s. Groetjes

  7. Ben eindelijk weer in blogland geraakt na die vervelende verhuizing van weblog.
    Ik kom voor het eerst in lange tijd weer terug op deze blog en lees dit…
    jammer want ik vond het leuk om jouw foto’s te bewonderen.
    Maar als de zin er niet meer is… Succes met alles!

  8. Wat jammer toch. Maar ik kan het wel begrijpen. Facebook zegt mij veel minder omdat er zoveel ‘stoef’ en ‘bloef’ op gepost wordt wat ik allemaal zo fake vind. Ik krijg er meer een meer een hekel aan.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

