Op het verkeerde been …

Ik heb me echt kostelijk geamuseerd bij het lezen van de reacties op het vorige postje …

Iedereen had het op de één of andere manier wel over een jeansbroek, terwijl het onderwerp in kwestie niks te maken had met een broek.
Het ging over een kinderzitje voor in de wagen. Een kinderzitje dat heel erg lang gebruikt geweest is door Amber. Tot het moment dat het echt niet meer om aan te zien was en dochterlief bovendien groot genoeg was om het achterwege te laten.

Het kreeg een plaatsje in de koffer van m’n oude wagentje, die ik vorige week helemaal moest leegmaken. Ik zag het zitje en kon het niet laten er nog een foto van te nemen. Morgen gaat het mee met het huisvuil, einde zitje, einde verhaal.

Bedankt iedereen om me zo te vermaken. Misschien een idee om het vaker te proberen …

18 gedachten over “Op het verkeerde been …

  1. Ik dacht eigenlijk aan een zetel of zo, waar de honden en/of poezen dankbaar gebruik van hadden gemaakt. Maar iedereen had t over een jeansbroek, dus heb ik mijn commentaar neutraal gehouen😉

    Inderdaad voor herhaling vatbaar, Anja!

  2. En zo te zien Anja, heeft dat zitje meer of zijne tijd gehad hé!!!Ik kom je een fijne laatste dag van de week toe wensen, en hop, het weekend gaat weer in…Lieve groetjes van mij…anny

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

