Weg …

Van de kittens is er geen spoor meer te bekennen. Het lijkt wel zo te zijn gegaan als vorige keer.
Eens de mama-poes weet dat haar kroost is ontdekt, neemt ze ze blijkbaar mee naar een ander onderkomen. Misschien wel terug naar de woonst van mama-poes, wie weet …

Ik ben blij dat ik ze heb gezien en dat ik er eentje heel even heb kunnen knuffelen. Maar ik blijf me toch steeds afvragen waar ze nu zitten. Niet dat ik er ook maar één seconde aan heb gedacht om ze als onze eigen kittens te beschouwen, o nee, ons dierentuintje is helemaal compleet. Daar komt geen snorhaar meer bij.

Wat binnenkort ook weg gaat, is mijn oude autootje. Hij wordt bedankt voor bewezen diensten, en vervangen door een spiksplinternieuw exemplaar. Eergisteren zijn we m’n kleintje gaan bestellen. Het voelt vreemd aan, te weten dat de laatste weken met m’n vertrouwde Opeltje zijn ingegaan. Afscheid nemen doet toch altijd een beetje raar, zelfs al is het van een auto …

Benieuwd naar mijn kleintje … dit is ‘m:

18 gedachten over “Weg …

  1. het is nog een schoontje ook Anja.ik wens je er veel succes mee,en hij is toch wel gemakkelijker om in de stad mee rond te rijden en te parkeren hé dan een grote wagen.
    een heel fijn weekend wens ik jullie
    geniet van het zonneke zoveel je kan
    dikke knuffel dolfijntje

  2. Jullie zijn dus een tijdelijk hotel voor bevallende poezen,hahaha! Ja dat hebben we vroeger ook meegemaakt ,moederpoes verstopt haar kittens het moment dat jij ze aangeraakt hebt vooral als ze nog piepjong zijn.
    Je zult vlug wennen aan je nieuwe wagentje.Maar ik heb ook traantjes gelaten toen ik mijn auto inruilde voor een nieuwe .Tien jaar lang bracht het vierwielertje me overal naar toe en het is dan precies of je het afdankt want in feite deed het vierwielertje het nog goed. Maar ja er komen kosten aan en dan wordt er al vlug aan iets nieuws gedacht. Alvast succes met de nieuwe aanwinst !

  3. Oh wij hebben hier ook is zo’n nestje gehad maar dat kon vrouwtje GELUKKIG niet pakken! Jaja gelukkig want haar kennende…
    Proficiat met je nieuwe aanwinst, ’t kleintje ziet er een mooitje uit en wij wensen jullie er alle geluk van de wereld mee!

  4. Hallo Anja, dit is wel een knoddige wagen hoor. Je zal er vlug aan gewend raken.Bij mij was dat juist hetzelfde. Mijn wagen was 13j oud, en was wel waat jammer dat hij weg moest, was altijd héél tevreden geweest erover. Maar met de nieuwe ben ik het rap gewoon geworden en zou het niet meer kunnen missen…Je zal wel zien. Allé proficiat met de nieuwe aankoop, en succes ermee…..Fijne start van de nieuwe week toegewenst…Lieve grtjs. van annytje..xXx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

