Milo blaast 1 kaarsje uit …

Wat gaat de tijd enorm snel.
Vandaag mag mijne Miloman al zijn eerste verjaardagskaarsje uitblazen. Het is alsof we hem nog maar net in huis hebben, waar is die kleine puppy naartoe …

Ondertussen is hij een flinke Cockermeneer geworden, met kleine en grote streken, maar vooral, vol met liefde en vriendschap …

16 gedachten over “Milo blaast 1 kaarsje uit …

  1. HALLO LIEVE MILO,

    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG❤
    IK HOOP DAT JE GOED VERWENT WORDT VANDAAG<3
    HÉÉL VEEL LIEVE GROETJES VAN MIJ( Joep )<3
    en ook van mijn baasjes

    Gerdien en Aad.

  2. Anja wil je MILO nog een grote knuffel geven van mij!!!! Ik ben een dagje te laat voor z’n verjaardag, maar je vind dat nie erg hĂ©!!!! En weet je wat, geef hem ook nog een snoepje daar zal hij heel tevreden mee zijn…
    Lieve grtjs. en fijne donderdag gewenst van anny xXx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

