Stemmen gezocht …

Even een heel dringende oproep !!!

Els (een kennis van op Facebook) is op één jaar tijd bijna 50 kg afgeslankt, ze doet mee aan een wedstrijd en ze zou heel graag de finale halen. Ze is dus dringend op zoek naar goede zieltjes die haar kunnen verderhelpen.

Ze verdient het echt om door te gaan naar die finale, geloof me, ik bewonder haar en ze is mijn grote voorbeeld in mijn strijd tegen mijn kilookes.
Je kan de link HIER vinden. Klik onder de foto van Els op ‘Stem’, geef je e-mailadres op en vergeet vooral niet je stem te bevestigen via de e-mail die je terug krijgt.

Alvast bedankt aan iedereen met het hart op de goeie plaats xXx

6 gedachten over “Stemmen gezocht …

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

