Effe de vleugels uitslaan …

Het ‘Wildpark Edersee’ lag niet ver van ons vakantiehuisje, dus een bezoekje aan dat park mocht zeker niet ontbreken.
We keken er onze ogen uit tijdens een roofvogel-show. Niet te geloven hoe groot sommige van die vogeltjes zijn als ze langs je hoofd scheuren.
Je zal maar een lief, klein konijntje zijn en een exemplaar van zo’n vliegende reus op je af zien komen …

Voor diegenen die benieuwd zijn naar mijn gezondere leven: het gaat voorlopig perfect. Ik verschiet er eigenlijk zelf van dat ik deze keer onmiddellijk een goeie start heb genomen. Ik heb er een goed gevoel bij, maar weet ook maar al te best hoe snel zo’n gevoel kan omkeren. Dus …

20 gedachten over “Effe de vleugels uitslaan …

  1. mooie foto’s van de roofvogels,zeker de eerste.maar een show bijwonen van die vogels is de moeite waard en boeiend.zelf heb ik dat eens gezien in Engeland Canterburry.
    ik wens je een heel fijn weekend,geniet van het mooie weer vandaag
    liefs dolfijntje

  2. gewoon doorgaan met je gezonde leven mamma,
    denk maar aan die vogels die hebben geen keus zitten daar maar aan zo’n touwke, maar jij wel,
    jij mag zelf beslissen…
    en je kan het..
    ik weet het:-)

  3. ik vind die roofvogels prachtige beesten, en zag vorig jaar (of was het al het jaar ervoor?) ook zo’n show.
    Het gezonder gaan leven heb ik gemist (ik weet nu eenmaal nie alles van jou…😉 ), maar het is in elk geval een verstandige beslissing, Mamapippa! Succes ermee!!!

  4. Prachtige vogels!
    Mijn papa heeft ooit een valk gehad.
    Toen hij die liet vliegen rende ik wel naar binnen…was er niet zo scheutig op.
    En proficiat met je andere doelstelling.
    Ik hoop dat je heel veel steun krijgt wanneer het effen moeilijker wordt.
    Liefs

  5. Alle foto’s van deze roofvogel vind ik mooi. Hoe machtig ie is zie je al aan de snavel en de spanwijdte van z’n vleugels, de klauwen zullen wel navenant zijn!
    En wat die gezondere levenswijze betreft…ben er ook mee bezig, weliswaar op een andere manier maar toch. We gaan dat volhouden he mamapippa!🙂

    groetjes

  6. Dat zijn zeer mooie vogels en zelfs voor hen hebben ze moeilijkheden om een klein konijntje te pakken, die laten zich zekers niet doen en rennen snel om hun leven.

    Veel liefs en een mooie zondag

    Michael

  7. Altijd mooi om te zien, zo’n roofvogelshow. Vooral de arenden vind ik zo’n prachtige vogels, indrukwekkend!
    Fijn dat jouw gezonde voornemens goed te volbrengen zijn. Nog veel succes!

  8. Je hebt die roofvogel in zijn vlucht mooi gevangen!! En… laat jij je maar niet vangen en blijf volhouden .De eerste en voornaamste stap is al gezet. Succes met je goede voornemen!!!

  9. Indrukwekkend zo’n show en de gelegenheid om deze vogels eens van dichtbij te bekijken.
    Niet twijfelen maar ‘gewoon doen’ en genieen van het resultaat van het gezonde leven!!!!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

