Amber en papa, Amber en mama …

En als je dan thuis de foto’s bekijkt merk je dat er eigenlijk geen enkele foto genomen is van papa en mama …

Herken je in de volgende foto die blikken: “Blijft die nu echt foto’s trekken ?” …

21 gedachten over “Amber en papa, Amber en mama …

  1. Zo gaat het meestal hé degene die foto’s maakt mis je meestal pas thuis op de foto.. maar je staat er toch heel gezellig op zo samen met Amber onder de plu. Misschien is photoshoppen een optie om alsnog samen op de foto te komen staan.

  2. Een beetje fotoshoppen misschien? Ja dat heb ik ook al ondervonden,ik heb weinig foto’s van mezelf als fotograaf van dienst als we op stap gaan. Maar tegenwoordig vraag ik het gewoon om ook eens op de foto te staan en in onze seniorengroep nemen ze af en toe ook al mijn apparaat uit mijn handen en maken ze foto’s van mij en mijn man!! Leuk toch!

  3. komt goed hoor🙂
    binnen een paar jaartjes hihihi
    wij zitten hier ook altijd met hetzelfde probleem alleen dat er dan fotookes zijn van dochter zoon en papa maar mama nee want die neemt de fotookes en dan als het voorbij is dat is het shhhhhh mama staat niet op de foto🙂
    toch wel een leuke serie en zo maken we kennis met de fotograaf hé
    groetjes

  4. Voila sé, daar heb je het….Nooit gene foto van papa en mama samen. T’is hier ook altijd zo…Of te wel ikke en patrick, of tewel gilbert en Patrick…Dan zeg ik soms, zijn wij eigenlijk getrouwd!!!! Nooit een foto van ons tweetjes….Dan zegt gilbert, maar ja schat, doet dat er iets toe!!!! Mannen alweer hé!!!
    Maar chapeau onder de paraplu t’is ne schone foto….Liefs en grtjs. van anny

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

