Amber ziet het volledig zitten …

De eerste twee dagen van het nieuwe schooljaar zijn achter de rug, en Amber ziet het volledig zitten.
Wat haar vooral nieuwsgierig maakt, zijn de lessen Engels. Eigenlijk is ze best wel leergierig en da’s een fijne eigenschap. Het Engels heeft trouwens niet echt veel grote geheimen meer voor haar, ze zit al een tijdje Engelstalige verhalen te lezen. Da’s nu iets waar ik me persoonlijk nog nooit aan gewaagd heb.

Mijn AmbieBambie wordt groot, maar zoals jullie zeker al zullen weten, ze blijft nog altijd mijn kleine meid …

Haar grote droom is om later dierenarts te worden. Op vakantie nam ze dan ook ruimschoots de tijd om zich in te leven in de dierenwereld …

12 gedachten over “Amber ziet het volledig zitten …

  1. Ze worden toch snel groot hé Anja.
    Maar toch fijn dat het zo goed gaat op school.
    Engelse verhalen lezen. Zou ik in mijn tijd niet gekund hebben.
    Haar interesse voor dieren vind ik schitterend.
    Je mag trots zijn op haar!
    Liefs

  2. Wat leuk dat Amber zo helemaal klaar voor is🙂
    En ook goed dat ze al weet wat ze wilt worden😉 Mijn zus heeft 1 jaar universiteit achter de rug maar wilt geen pol & soc meer doen maar ze weet totaal niet wat ze dan wel wilt doen en vanaf 19 september beginnen de lessen al terug…

  3. ze blijven niet klein Anja.fijn dat Amber graag naar school gaat,zo kan ze weer wat bijleren en haar verdiepen in engels,dat heb ik nooit geleerd.ze weet wat ze later wilt doen,dan zal studeren wel iets gemakkelijker gaan ook hé
    liefs en een fijn weekend,geniet van het zonnetje
    liefs dolfijntje

  4. Het is plezant als je weet dat ze het helemaal ziet zitten en welk vak ze graag zou willen beoefenen en ach, al verandert ze misschien nog honderd keren van gedacht, haar steunen blijft de boodschap🙂
    Tweede middelbaar, weer een stapje dichter naar de volwassenheid. Succes, Amber!

    groetjes

  5. die kleine kids worden zo vlug groot hé, knappe meid trouwens!
    Dierenarts lijkt me een mooi beroep….wens ze veel succes
    Ik had ook al van jongsaf een talenknobbel, en het is normaal dat vele jongeren het Engels rap onder de knie krijgen. Ze krijgen er overal mee te maken, en internet verhoogt die kennis nog.

    Groetjes!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

