Mijne Miloman en ik …

Heb ik al verteld dat ik mijne Miloman zo graag zie dat ik ‘m zou kunnen opeten …

16 gedachten over “Mijne Miloman en ik …

  1. ahhh ja, ik kan me daar vanalles bij voorstellen mamma
    dat gevoel herken ik wel🙂
    heerlijk dier om te zien🙂

    de trouwste liefde/ vriendschap die je je maar bedenken kunt

  2. heel knappe foto’s Anja,het is zo’n lieverdje Milo,nog maar juist naar zijn oogjes kijken en je bent verkocht
    liefs en een dikke knuffel
    dolfijntje
    een heel fijn weekend voor jullie

  3. Ja Milo merkt dat ook want hij kijkt erg verschrikt op de tweede foto ,volgens mij is hij bang dat je hem echt gaat opeten haha.Maar het is zo’n leukerd ,ik kan me voorstellen hoe stapel dol je op hem bent!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

