Hebbes …

Zondag zat ik al de hele dag te hopen op een regenboog. Het was er dan ook het ideale weertje voor: regen, zon, regen, zon, regen, zon, en doe dit dan maal elfendertig. Niks te zien …

Totdat Ward plots zei dat er eentje stond. Natuurlijk dacht ik direct dat hij er een grapje van aan ’t maken was, omdat ik de hele dag al had liggen zagen. Maar nee zenne, er stond wel degelijk eentje te schitteren. Ik heb nog nooit zo rap m’n fototoestel vastgehad, want de boog was al stilaan aan ’t verdwijnen. Gelukkig heb ik toch nog de laatste kleurenpracht kunnen vangen.

Wat een hemels ding, zo’n regenboog …

17 gedachten over “Hebbes …

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

