Amber en Moesti …

Herinneren jullie je nog het verhaal van Moesti, de kattin die na een poging tot sterilisatie toch een kater bleek te zijn …

Zijn vrouwtje is een weekendje weg, en wij zorgen dan voor de nodige knuffel- en verwenvervanging. En vullen ook weer terug de eet- en drinkbakjes bij van Moesti en zijn vriendje Didi. Vandaag heb ik dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn fototoestel even mee te nemen, zodat dat ding zich niet verwaarloosd begint te voelen.

Zo’n gelegenheid is ook voor Amber een ideale manier om haar liefde voor katten optimaal te kunnen bewijzen. De katten worden helemaal ondergedompeld in een Amberiaanse knuffelsessie. En vooral Moesti nam dit deze keer met veel plezier in ontvangst. En mijn fotottrekkerke draaide weer effe op volle toeren …

25 gedachten over “Amber en Moesti …

  1. Prachtige foto’s ! En van harte bedankt voor de goede zorgen ! Wat zullen die twee weer verwend geweest zijn !!!! Dikke knuffel ! xxx

  2. En hier ben ik via via, wat een zoektocht heb ik gedaan om jou en amber met haar katten terug te krijgen….Je ziet wel hé anja, nooit opgeven. Zijn jullie al weg op vakantie….Of doen jullie zoals wij!!!! Ik kan nie weg voor mijn poezen, en amber waarschijnlijk ook niet hé!!! Lieve lieve grtjs. van anny xXx

  3. ik kom jullie een heel fijn weekend wensen voor ik maandag op vakantie vertrek.het zal een beetje rustig zijn bij mij,maar daarna zo rond de 26 juli zal je mij wel terug zien denk ik.wij gaan op fietsvakantie in Limburg,ga je duimen voor toch maar droog weer zodat wij mooie fietstochtjes kunnen maken
    liefs en een dikke knuffel

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

