Ik leef nog zenne …

Voor wie eraan moest twijfelen, even een teken van leven !

En nu ik hier toch effe zit te schrijven wil ik direct even terug verwijzen naar het postje “Een nieuwe uitdaging”.
Er is een leuke reactie op gekomen van de forum-beheerder (of hoe noemt zoiets) van Paint-shop-pro-paradise. Een forum waar ik lid van was en waar ze me nu hebben buitengesmeten zonder enige verwittiging.
Dit is de reactie die ik kreeg:

ik weet een ding Mamapippa op ons forum ben je niet meer welkom
groetjes johan

Zijn ze kwaad omdat ik ook elders lid ben, of is het feit dat ik twee weken niks van mij liet horen … de reden … ik zou het niet weten. En na die toffe reactie van de forum-man ben ik er ook niet rouwig om. Integendeel, de ware aard (ook van een forum) komt snel bovendrijven.
Ik was trouwens al voorbereid, via een mede-forum-lid, die er ook na één weekje stilte uitgegooid werd.

Ik wou het gewoon even melden, zodat iedereen weet wat een toffe bende het daar is. Een verwittigd man of vrouw, is er twee waard hè …

Met dank aan de Forum-man voor de fijne anti-reclame voor het eigen forum.

28 gedachten over “Ik leef nog zenne …

  1. Oh blijkbaar zijn ze daar écht wel sympathiek wat gebeurd er dan met mensen die ziek zijn of op vakantie gaan? Moest ik psp’s willen leren maken (ooit eens geprobeerd, 5 x op m’n pc gezet en ’t er 5 x even rap af gegooid hahahah) dan zou ik zelfs geen lid willen worden van een forum waar men zijn leden zo behandeld. Ik hoop dat je vlug een nieuw forum vind zodat je nog héél veel kan bijleren, tips kan uitwisselen etc.

  2. Maar allez, zonder boe of ba of zonder uitleg?
    En dan nog een zin zonder leestekens, en eronder “groetjes” zetten?
    Hoe raar!
    Ik zou er toch effekes van verschoten zijn, dat doet maar vies denk ik, precies of je hebt iets heel lelijks gedaan of zo😦
    (en dat geloof ik nooit van jou!)

    Ik stel voor dat we die mens gaan dynamieteren?😉

  3. Ik ken het forum niet Mamapippa, maar ik zit op verschillende forums en toe mij aanmeldde bij psp-select, was ik nog moderator op een ander forum.
    Dit wisten ze bij psp-select maar toch blijven ze daar heel vriendelijk tegen al hun leden.
    Ik zit nog op een paar forums maar heb nog nooit problemen gehad.
    Ja, als je voor een forum kiest moet je je eerst aanmelden en pas dan zie je hoe het er aan toegaat.
    Zij willen ons wel kennen maar laten niets van zichzelf bloot wat ik soms jammer vind.
    Ik weet dat jij niet graag animaties maakt, en ik ben er verzot op, maar op voorhand weet je niet wat voor aanbod het forum heeft.
    Ik vind het wel laag bij de grond dat ze je zo een reactie geven zonder een reden te geven.
    Maar van dat ongezellige forum ben je dan toch verlost!

    Groetjes, Veerle

  4. Och beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald… als het zo moet.
    Overigens knappe bewerking, ik heb daar geen geduld voor maaar kan er wel met bewondering naar kijken.
    groetjes

  5. Tjonge wat een onbeschofte botterik ,en dan nog zo DOM de groetjes er onder zetten .Kan me voorstellen dat je zulk soort niet missen zal..Niet te vergeten natuurlijk dat het fijn is om even iets van je te horen
    Elisabeth

  6. Dat vind ik nu echt wel grof. Ik heb ook al eens een mail gekregen van hun die redelijk onbeschoft was. Zo krijg je echt geen zin meer om nog lid te zijn van dat forum. Viva Psp Nederland😉

    • Maar ik keer zeker nog terug hoor !
      Jullie zijn een voorbeeld van een forum hoe het wel hoort, dat mag ook iedereen weten. Helaas kan ik niet overal tegelijk zijn.
      Veel liefs terug !!

  7. Hallokes anja, dat zijn nu tekens die ze vertonen van respect hé!!!!Wie denken zij dat ze dan zzelf zijn???? K’vind dat wel héél onbeschoft hoor….Lieve maandaggrtjs. van anny xXx

  8. wat voor een onbeschofterikken zijn dat daar op die forum,behandelen zo hun leden,dan zal er nog veel leden vertrekken.zelf ben ik maar op een forum bezig en dat is select waar ik heel content van ben en waar ik al heel wat heb bijgeleerd
    ik wens je veel succes bij het schrijven van lesjes
    liefs en een fijne maandag

  9. Jaren geleden was ik ook lid van dat forum. Ben er toen ook op zeer onsympathieke wijze eruit gegooid, omdat ik kritiek had op een ander forumlid. Werd erg hysterisch op gereageerd.
    Wel, staan ze om bekend, dus, niets van aantrekken hoor. Zo zijn ze gewoon…….

    Groetjes, Marga

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

