Een nieuwe uitdaging …

Sommigen onder jullie zullen het al wel weten, sinds begin dit jaar heb ik de Psp-microbe flink te pakken …

Psp is eigenlijk een fotobewerkingsprogramma, Paint Shop Pro, maar volgens mij gebruiken de meeste mensen het voor het maken van leuke creaties met allerlei spulletjes die speciaal daarvoor bedoeld zijn. Mijn enthousiasme is in ieder geval niet meer te stoppen. Wat begon met stapje voor stapje al het hocus-pocus gedoe onder de knie te krijgen, is ondertussen uitgegroeid tot een verslaving van klasse 1.

Op Psp Nederland heb ik mijn eerste stapjes gezet. Lesje voor lesje voelde ik dat het me goed afging. En ne mens wil altijd meer, dus ik schuimde een tijdje verschillende forums af, op zoek naar leuke toestanden.
Zo ben ik terecht gekomen op het ChristMass Psp Forum. En het is daar dat ik zag dat ze een cursus gaven om lessenschrijfster te worden. Ik heb er wel even over getwijfeld, maar wie niks waagt, niks wint. Dus vanaf nu probeer ik de andere kant van de psp lesjes uit.

Maar als ze ooit een schrijfcursus op Psp Nederland starten, ben ik daar ook van de partij, want hoe ik het ook draai of keer, op dat forum ligt mijn psp thuis. En ik zou het reuzefijn vinden om voor hen lesjes te kunnen schrijven. Maar da’s nog toekomstmuziek voorlopig.

Eerst zien hoe deze cursus verloopt …

16 gedachten over “Een nieuwe uitdaging …

  1. Ik vind ook dat psp nederland toch altijd iets speciaal blijft hebben.
    En ben benieuwd naar uw lesjes :o) Ik wil ze altijd met plezier maken ;o)

  2. Nouja als je eenmaal het lesjes schrijven onder de knie hebt.. Dan kun je daar toch ongetwijfeld ook lekker aan de slag?
    Ik snap het wel hoor, het is ook gewoon super leuk om te doen!

  3. Lijkt me superleuk, weet je ik heb het programma hier liggen maar heb er nog nooit iets mee gedaan, zonde is dat eigenlijk.
    Zou er eens moeten mee beginnen, maar er is al zoveel dat ik graag doe.
    Ik wens je veel succes en hou het hier wel in de gaten. Doei
    Aai voor Milo die er heel chique uitziet na z’n bezoek aan het hondenkapsalon.

  4. al doende leert men zegt het spreekwoord Anja,wie niet waagt niet wint
    ik hoop dat ik nog mooie crea’s van jou mag bewonderen
    liefs en een heel fijn weekend
    dolfijntje

  5. Dag anja, hier ben ik, jij je psp lesjes, en ik m’n bloglesjes!!!!! alle begin is weer nie gemakkelijk hé!!!! Maar ik wens je succes, en ook een fijn weekend toegewenst…Lieve grtjs. van anny xXx

  6. Het is altijd fijn om iets te doen waar je ‘hart ‘ligt. Je zal in ieder geval je creativiteit kwijt kunnen.
    Succes met het lesjes schrijven, knap hoor

  7. Grappig dat PSP zo vaak gebruik wordt voor dergelijke creaties. Omdat het eigenlijk gewoon een fotobewerkingsprogramma is zoals PS. Mijn vrouw gebruikte hier PSP in de tijd, maar ze is daarmee gestopt.

    • Bij deze bedank ik bovengenoemde voor de schitterende anti-reclame die hij voor zijn eigen forum maakt.
      Blijkbaar een forum waar men niet kan verdragen dat iemand ook wel bij andere forums z’n ding doet. Net zoals ze ook niet kunnen begrijpen dat er al ‘ns een weekje niets wordt gemaakt op hun forum.
      En ik ben niet de eerste die er vanaf gebonjourd werd, ik hoorde ook al van anderen dat ze er blijkbaar niet meer welkom waren.
      Dus als je je wil aanmelden bij dat forum, ga gezellig je gang, maar denk eraan … verdraagzaamheid is er blijkbaar ver te zoeken !

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

