Boerenleven …

20 gedachten over “Boerenleven …

  1. Ja anja, een boerenleven….Men ziet die mensen vaak zwoegen en ploegen terwijl wij ons kunnen uitleven. Ieder op z’n eigen manier, maar zo’n leven zou ik niet aankunnen hoor…..Ik wens je een fijne maandag toe…Lieve grtjs. van anny xXx

  2. MIJN leven zou het mogen zijn,
    maar dan
    oh nee
    de dieren die dan weg gevoerd worden…!!!
    Ik zou alle dieren altijd willen houden…
    Dus het kan niet.

  3. Heerlijk toch dat boerenleven! Alhoewel met regen.. Is het denk ik niet fijn buitenwerken.. Maar voor het land natuurlijk wel goed.
    Het ziet er behoorlijk droog uit bij jullie Anja.

    OT: na een lange stop ben ik weer definitief terug in web-logland. Van maandag t/m vrijdag weer elke dag een nieuwe blog!

  4. veel mensen weten niet wat het boerenleven inhoudt. Je moet er echt van houden anders hou je het niet vol. Ik heb veel vakanties doorgebracht op een boerderij en heb er héél mooie herinneringen aan. Jammer dat digitaaltjes nog niet bestonden!!!

  5. Dag anja,k’ben al vroeg uit de veren, en zo ben ik al begonnen aan m’n blogbezoekjes…..Ik kom je een fijne dinsdag toe wensen, en naar de weerman zegt, zal het warmer en droger zijn vandaag…We zullen zien hĂ©…Lieve dinsdaggrtjs. van anny xXx

  6. Je foto’s geven een kijkje in dit stukje boerenleven. Volgens mij is boer(in) zijn echt een roeping. Ik hou het maar bij foto’s nemen en genieten van al het moois dat de boeren voor het landschap doen.

  7. Hoi Anja ! Is n tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben, maar vandaag ga ik dat goed maken se !
    Het begint hier al wel goed, met dat boerenleven, duidelijk te zien dat je ze niet wou storen in hun hard labeur ! Subtiel en mooie serie ! Grtjs

  8. Dag anja, kom je een fijne donderdag toe wensen…K’heb gisteravond de foto’s beken op fb van Milo….Een mooie reeks en een superlieve hond heb je…Lieve grtjs. van anny xx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

