Milo en Pippa …

Milo en onze drie katten zijn vriendjes, in zoverre dat Milo hen graag ziet, en dat de katten hem kunnen verdragen. Vooral met de oudste van de bende, ons Pippa’tje, heeft hij al ‘ns een aanvaring. Zijn energie-uitspattingen komen niet overeen met haar lekker-lui-poezen-leventje.
’t Is zoiets als een rebelse puber bij een hoogbejaarde dame zetten …

Milo probeerd altijd z’n charmes uit op haar, maar helaas, ze blijft er volledig immuun voor …

“Hey Pippa, willen we spelen, met de bal, of met de knoop. Toe Pippa, ik wil spelen. Eventjes maar. Jij mag kiezen welk spelleke. Pleasssssssse …”

“Awel mercie zenne, die antwoordt nie eens, hebt ge da gezien ?”

“Spelen wij dan, ik zal jou laten winnen met de zoekspellekes. Ja … spelen, … pleaaaase …”

22 gedachten over “Milo en Pippa …

  1. Och wat een hartedief is die Milo. Wat een snuit, je kunt als hij zo kijkt hem toch niets weigeren hé. Nu ja als je Pippa heet dus wel🙂

  2. Ach milo, pipa is koppig hé!!! Maar weet je wat, m’n hartje doet zeer als je zo kijkt, zeg aan je vrouwtje dat ik je kom halen, en wie weet wilt er hier een van mijn poezen spelen met jou…Dikke knuffel van mij xXx anny

  3. Dag anja, ik kom nog ne keer zien naar milo of pipa nu al heeft willen spelen met hem!! Ik wens jullie bij deze een héél fijn weekend toe….Lieve grtjs. van anny xXx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

