Vandaag is rood … of roze, je mag kiezen …

23 gedachten over “Vandaag is rood … of roze, je mag kiezen …

  1. Roze en rood zijn niet mijn favoriete kleuren. Maar als ik toch moet kiezen, dan ga ik voor rood.

    Nog een fijne avond, Anja!

  2. Heb me nu juist aan het pcke gezet…Alle karweitjes voor deze morgen zijn gedaan. Een mens heeft toch altijd werk he in een huishouden….Maar ik kom je een fijne zonnige midweek toe wensen…Lieve grtjs. van anny xxx

  3. ik heb 2 dagen moeten doppen,maar morgen mag ik weer werken.het schoon leven is voorbij,maar het is maar goed dat we werk hebben,want met te doppen heb je wel niet veel in het zakje
    liefs en een fijne midweek

  4. Dag anja, ik kom hier met m’n donderdaggrtjs. voorbijgeraasd.Jaja t’is altijd van rap rap rap….Wat de vrouwen toch al moeten doen hé!!!! Liefs van anny xXx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

