Milo helpt poetsen …

Sinds we Milo in huis hebben, ben ik ook lid geworden van het ‘Engelse Cocker Spaniel Forum’. Je kan er terecht met al je vragen over de opvoeding van een pubercocker (zeer handig), of gewoon je ervaringen neerzetten en die van de anderen lezen.

Elke maand is er ook een fotowedstrijd, deze maand was het thema: Cocker helpt mee poetsen.
En ja zenne, welke knappe pubercocker heeft er gewonnen … mijn Milo !

Dit is zijn winnende foto:

23 gedachten over “Milo helpt poetsen …

  1. Hoe krijg je het voor elkaar om een pupercocker zo te laten poseren. Wat een heerlijke foto en de felicicaties van mij voor dit knappe staaljte fotografie en de prijs. Maar het moet gezegd een deel van de eer komt Milo toe . Wat een prachtig koppie heeft ie toch.

  2. Hallo Anja

    Ik zag dat je ook een blog had en ik kom gelijk even kijken natuurlijk
    Ziet er mooi uit….
    Je maakt mooie foto`s en Dat Milo je helpt poetsen dat scheelt natuurlijk😉
    Groetjes
    Jeanne

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

