Zou ik te traag wandelen …

In een bos wandelen is zo rustgevend. Zeker als je de vogels rondom je gezellig hoort kwetteren, wetende dat ze alle voorbereidingen aan het treffen zijn om hun nieuwe kroost te verwelkomen. En terwijl je dan volop bezig bent met dat genieten, bots je tegen een eenzaam bloempje aan dat graag model wil staan …

Het Vorsdonkbos heeft heel veel kleine moerasjes, verscholen tussen andere planten en bomen. Als je er verdwaald, loop je gegarandeerd kans ergens uitgeput in een modderig maar knap poeltje terecht te komen …

Maar verdwalen stond niet op ons plan. Met mijn leider Milo en zijn begeleidster ging het duidelijk goed. Ze zorgden ervoor dat ik zonder kleerscheuren m’n weg vond …

Alleen was de leider heel vaak nogal ongeduldig. Dan keek hij om, mijn richting uit, met een blik van “Blijf je daar nu staan klikken met dat ding of kom je nog verder …”.

Tja, wie met mij meewandelt is op voorhand verwittigd, ik doe twee stappen vooruit en dan weer eentje achteruit als ik iets moois ontdekt heb …

15 gedachten over “Zou ik te traag wandelen …

  1. Ja, genieten en nog eens genieten is de boodschap en daar kan een overvol terras niet aan tippen! Je ziet op de snuit van Milo dat ie -ondanks de stappen die je achteruit zet- ook volop geniet!🙂

    groetjes

  2. groot gelijk heb je.
    geniet maar van alles rondom jou wat het bos je te bieden heeft
    wij wensen jou en de familie fijne paasdagen,geniet ervan
    wij zijn een paar dagen aan zee en komen pas maandag terug
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje en Marnix.

  3. Een fotograaf die wandelt heeft iets meer tijd nodig. Maar die komt vaak ook met niets moois thuis. Dus die kan twee keer geneieten van een wandeling🙂
    Fijne paasdagen verder!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

