Ontdekking in de bomen …

Als ik wandel heb ik de neiging van heel vaak omlaag te kijken. Maar dan bestaat de kans dat er veel wordt gemist van de schoonheid van de natuur.
Met het hoofd omhoog lopen is dan ook weer niet goed, er zou wel ‘ns een stappeke verkeerd kunnen gezet worden. Met plakkerige dingen onder de schoenen als gevolg, of een evenwichtskunstje dat verkeerd afloopt.

De gulden middenweg zoeken dus, en hopla we zijn vertrokken …

En dan plots merken we dat er in de top van een boom, een wiegje gemaakt is. Een reigerswiegje, met mama mooi bij haar kroost. Misschien ga ik één van de dagen nog wel ‘ns terug op kraambezoek. Het was echt de moeite van het kijken waard …

En dan weer verder, de pijltjes volgen om niet te verdwalen in het mooie Vorsendonkbos. Een bos vol met moerasjes en open plekken.
Zo dichtbij en nog nooit door mezelf ontdekt …

Er ligt zeker nog meer moois te wachten …

13 gedachten over “Ontdekking in de bomen …

  1. yow mamma,
    wat een genieten is dat toch buiten hé
    heerlijk, genieten van alles wat zoal nestjes aan het maken is, en een reiger..ehhhh dat zal wel een pittig nest zijn:-)
    ben benieuwd naar het vervolg..

    xxx

  2. Da’s ook genieten hé van de natuur anja….Dat reigersnest vind ik wel prachtig hoor….Ik wens jullie een fijne namiddag verder..Lieve grtjs. van anny xxx

  3. Wat is er toch veel moois te zien he ,ik zou veel meer de bossen in moeten gaan !! Prachtige foto van de vogel op het nest .Geniet maar lekker .Wel af en toe ff wat laten zien en weten van de kleine MIlo he ,ja ik weet het je hebt pas zijn wiebelkontje laten zien haha
    Lieve Groetjes Elisabeth

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

