Muurschilderingen …

Ik geef het toe …

Dit zijn creatieve uitspattingen van bedenkelijke aard, neergezet door misschien al even bedenkelijke persoonlijkheden. Maar omgezet in een kleurloze versie vind ik ze toch iets hebben …

18 gedachten over “Muurschilderingen …

  1. Ach anja, al dat gekladder waarmee ze zich toch kunnen bezig houden…Ik begrijp dat toch nie hoor!!!!!! Maar ik kom je een fijn zonnig en aangenaam w.e. toe wensen…Lieve grtjs. van anny xxx

  2. Ik kan sommige best smaken! Er zitten echte kunstenaars tussen. Alleen vind ik dat ze hun plaatsen moeten weten te kiezen en het iets moois of zinnigs moet zijn. Knappe omzetting.

  3. Lelijke graffiti ,maar jij hebt er wel mooie zw.w foto’s van gemaakt . In Brugge is er een voetgangerstunnel waar de graffiti spuiters van het gemeentebestuur vrij spel kregenop voorwaarde dat ze iets “moois” maakten en ik moet eerlijk zijn er zitten heel mooie kunstwerkjes tussen!! groetjes.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

