Frikadellenbrood met kriekskes …

Gewone boerenkost, lekker ouderwets, maar toch om handen en vingers van af te likken.
Da’s toch hetgeen Amber en Ward er van vinden. Ikzelf ben er minder zot van, maar de kerk moet in het midden blijven hè …

Als ik zelf zou mogen kiezen, zou het voor mij elke dag pasta mogen zijn, pasta in allerlei soorten, om het even met welke andere ingrediënten. En jullie … wat is jullie lievelingskost …

19 gedachten over “Frikadellenbrood met kriekskes …

  1. versgemaakte frietjes met zelfgemaakte mayo, sla en tomaten met verse,grijze garnaaltjes !
    witloof met kaas en hesp in den oven is ook nen topper
    verder slaatjes in allerlei vormen en smaken

  2. Geef mij ook maar pasta iplv dat kriekjesvlees! Ik hou niet zo van vlees met fruit!
    Maar om nu in één twee drie te zeggen wat ik het liefste eet, vind ik heel moeilijk. Ik eet vandaag graag dit en morgen dan weer iets anders, ik kan soms ontzettend zin hebben vandaag in vis en dan morgen in een goeie steak, k hou vooral van afwisseling!
    groetjes

  3. Ik vind zoveel eten lekker dat ik altijd moeilijk kan kiezen, maar in dit jaargetij asperges met botersaus, ham, eitje en nieuwe aardappeltjes.
    Als echt hollandse uiteraard KAAS.

  4. Al ben ik niet zo erg voor gehakt vlees dat ziet er hier toch lekker uit. En mijn lievelingskost? Tja de lijst zou te lang worden. Maar ik ben een Belg en als ik een tijdje geen biefsteak friet gegeten heb ,snak ik daar echt naar.

  5. Dag anja, dat ziet er hier niet slecht uit, maar ik denk dat ik het nie zou eten…Ik ben gene grote vleeseter.Ik zou liever tomaat garnaal eten…..of garnaalkroketten….Maar ik kom nie om te eten, ik kom je een fijne nieuwe start van de week toewensen….Lieve maandaggrtjs. van anny xxx

  6. Ik eet ook heel graag pasta🙂 maar hou ook wel erg van afwisseling, dus een dag pasta en een dag daarna frikadellenbrood en daarna terug pasta enzovoort. Dat zou voor mij geen probleem zijn!

  7. Dat frikandellenbrood lust ik wel, maar kriekskes moeten er niet bij voor mij. Maar voor de liefhebbers ziet het er wel zalig uit. Voor mij graag een stukje vis, dat gaat altijd goed binnen of alleen gestoomde groentjes of in de wok, laat maar komen. Smakelijk.

  8. Het ziet er lekker uit. Ik ben ook verzot op alles wat met pasta te maken heeft. Maar ik kan niet echt zeggen wat mijn lievelingseten is, ik eet alles graag (jammer genoeg) Nu zou wel eens een pak fritten van een fritkot mij smaken :-p Maar ik hou vol en zeg er nee tegen ;o)

  9. Euhm…ben een viesneus en lust niet zoveel maar zelfgebakken frietjes met een koud schotelke lust ik graag enneuh…euhmmmm….en nog wel een paar dingen, lol ;p

    groetjes

  10. Dag anja, ik heb nu genoeg van da frikadellenbrood met kriekjse geroken hoor, maak maar vlug iets anders klaar….hahahaa lieve dinsdaggrtjs. van anny xxx

  11. MMM dat ziet er lekker uit!!!Ik ben dol op pasta,daar kan je zo veel mee doen ,ook maaltijd salade’s vind ik heerlijk ,ook daar kan je steeds weer andere dingen in doen
    Groetjes Elisabeth

  12. De kriekjes vind ik wel lekker maar het vlees. Is het iets als gehaktbrood? Daar ben ik dan niet zo’n liefhebber van.
    Mijn favoriete eten… ik kan niet kiezen. Mijn favo momenteel is spareribs of chinees.

  13. goh, k ben niet echt een vlees-eter, het mag maar zit er niet voor te springen
    veel visbereidingen eet ik graag en alle soorten groenten, soep
    maar echt mijn favoriete eten, nee dat weet ik niet

  14. Vlees met fruit , ik hou wel van die combinatie. Maar ’t liefst van al eet ik vis, schaal-en schelpdieren, scampi’s, grijze garnalen, mosselen, kreeft,krab,zalm…. mmmm

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

