Jarige Cliffert …

Wie herinnert zich nog mijn zoektocht naar een ros katertje ?
Iedereen waarschijnlijk die er toen mee rond de oren geslagen is …

Wel, dat kleine rosse ding is ondertussen een flinke kater geworden.
Vandaag mag hij 1 kaarsje uitblazen, al gaan we dat blazen niet te letterlijk nemen.

Cliffert, happy miauwmiauw to you xXx

23 gedachten over “Jarige Cliffert …

  1. wat een schekkerelat. ehh lekkere schat,
    jonge katten, zo rond de een jaar hebben altijd iets héél speciaals qua lichaamsbouw hé.
    en deze volgens mij ook,
    het is een lekker stuk om te zien:-)

    onze rufus zit met lachende oogjes te kijken🙂
    wil wel vriendjes worden🙂

    proficiat cliffie:-)

    xxx

  2. Wij hebben er twee , Lowietje en Pralientje ; de zoon en zijn mama ! Mijn moeder (die al zo lang weg is , van deze wereld) zag rosse katten zo graag , ook Ollie heeft dit geërfd.

  3. Wat een pracht kater is Cliffert geworden. Van harte met zijn eerste verjaardag en in plaats van een kaarsje dan maar een kopje. miauw…
    groetjes

  4. Ach anja, ik heb weer het een met het ander gemengd hoor. Wat ik hier moest zetten staat bij milo en bommel. De moeheid speelt z’n parten denk ik….Wel te rusten lieve grtjs van anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

