Ik mis hem nog steeds …

Vandaag is het een jaar geleden dat we Floris zachtjes hebben laten wegdrijven op zijn poezenwolk …

Het verdriet komt en gaat, het verdriet speelt tikkertje met de mooie herinneringen, het verdriet zal nooit echt weggaan. Hij blijft mijn kleine tijger, die heeft gevochten tot hij niet meer kon …

Floris, ik blijf van je houden …

 

“These wounds won’t seem to heal.
This pain is just too real.
There’s just too much that time cannot erase …

When you cried I’d wipe away all of your tears.
When you’d scream I’d fight away all of your fears.
I held your hand through all of these years,
but you still have all of me …”

(My immortal ~ Evanescence)

16 gedachten over “Ik mis hem nog steeds …

  1. Ja anja, ik begrijp je wel. Hier roep ik ook soms nog de naam van gizmo tegen snoepie, t’was ook zo’n lieverd. Maar je vergeet ze niet dat is waar…Trouwens een héél mooie foto van floris…Lieve dinsdaggrtjs. van anny xxx

  2. ik begrijp je vorig jaar is mijn hond Harley gestorven en ik mis hem nog altijd.
    U vroeg op mijn blog of die Border Collie van mij was en ja die is van mij hij is 10 maanden oud die helpt mij bij het verwerken van het verlies van Harley (een maltezer)

  3. een dier verliezen dot heel veel pijn Anja,maar je hebt een mooie crea gemaakt waar je Floris hebt verwerkt en dat is een heel mooie ode aan hem
    liefs en een fijne dinsdag
    dikke knuffel xxxxxxx

  4. Je hoeft Floris ook niet te vergeten, hij maakte deel uit van je leven en dat gaat zo maar niet over.
    Wél heb je nog steeds de mooie foto’s én de goede herinneringen daar kun je troost uit putten.

  5. Het gemis gaat nooit helemaal over ,tenslotte zijn de dieren zolang deel van ons leven geweest .Ik noem Mikki soms per vergissing wel eens Kim ,zo heette onze vorige poes
    Sterkte,Elisabeth

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

