Zwart-Wit …

Zwart-wit, kan er iets tegengestelder zijn … ik denk het niet.
Pippa, onze oudste kattin, heeft een vacht in de juiste kleuren en als ik de foto dan nog ‘ns door de juiste kleurschakeringen haal komt dit eruit als resultaat …

39 gedachten over “Zwart-Wit …

  1. Nou wat een prachtig bericht om te lezen, leuk jouw enthousiasme!

    Je foto is inderdaad prachtig, mooiiiiiiii dier ook!!

    Leuk dat je meedoet, tot volgende week dan maar he?

    Fijn weekend hoor, liefs Melody

  2. Hoi, ik ben niet zo,n fotoexpert, ik klik maar wat weg en heel soms komt er wat leuks tevoorschijn. Ik doe mee omdat ik het zo,n leuk idee vind.
    Jouw foto is werkelijk erg mooi. Je hebt er echt over nagedacht, dat zie je gelijk.

  3. Vroeger wisten we van nie anders hé anja, dan van zwart-witte foto’s….Heel schoon, maar pipa steelt hier voor mij weer de show hoor….Lieve grtjs. en fijne zondag……anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

