Als het kriebelt …

Hier ben ik weer …
En ik heb meteen maar ‘ns ne keer het stof van m’n blogje geblazen, want er lagen toch wel enkele plush’kes op.

Een nieuwe lente, een nieuwe aanpak, een nieuwe verslaving, namelijk het werken met Paint Shop Pro. Wat ik in het begin als complete hocus-pocus zag, begint nu meer op een waaier van ongelofelijk veel mogelijkheden te lijken.
Er gaat een wereld voor me open …

14 gedachten over “Als het kriebelt …

  1. 🙂

    er staat geschreven en gedrukt,
    ge moet krabben waar het jukt,
    mamma….
    heéérlijk dat je der weer bent:-)

    stof maar lekker door hoor meid,
    en ondertussen genieten hé,
    hoes’t met die kleine rascal🙂

    xxx

  2. Hier zie, ‘z is terug en ik wist van niks!?
    Dat PSP een verslaving is moet je mij niet vertellen lol…ben er eindelijk een beetje van verlost!😉
    Je hebt een hele mooie layout Mamapippa!

    groetjes

  3. Wel wel anja, ik dacht dat we je een hele tijd nie meer gingen horen….Gelukkig kan ik je nog treffen op fb….Maar je hebt hier hier héél wat schoongemaakt hoor….het mag gezien worden…Ik wens je een fijne midweek verder. Lieve grtjs. van anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

