Blogpauze …

Ik merk bij mezelf dat ik m’n blogje zo stillekesaan begin te verwaarlozen, ik heb geen inspiratie, ik ben minder op jacht met mijn fototoestel, ik moet me bij wijze van spreken bijna forceren om er iets op te krijgen. Volgens mij wordt het dus tijd om deze bezigheid een beetje op pauze te zetten …

Ik kom terug, beloofd, alleen weet ik niet wanneer …

Wie me zoekt, kan me steeds vinden op Facebook, onderaan de blog staat een link …

Van Amber moet ik iedereen bedanken voor de lieve verjaardagswensen !

30 gedachten over “Blogpauze …

  1. Als de zin of inspiratie weg is moet je het even rustig aan doen.
    Hopelijk kom je straks weer met nieuwe mooie foto’s als dat allemaal weer terug is.
    Geniet van je rust en fijne zondag🙂

  2. jawel mamma als dat zo voelt is het misschien tijd voor iets anders,

    awel amigita,
    ik wens je een fijne nieuwe invulling van je tijd toe en als je er weer bent hoor ik graag van jou,
    bedankt voor alle leuke logs en reacties, en tot gauw,

    dikke knuffel.
    xxx

  3. Zo kan het soms gaan.
    Ik ben blij met de website en niet meer elke dag.
    Maar ik verplichtte me ook zelf elke dag en dat werd erg veel.
    Ook de sociale netwerken boeien steeds minder.
    Het zal nooit helemaal weg gaan, maar toch zal het minder en minder worden.
    Voor alles is een tijd
    van komen, onderhouden en gaan.
    Heb het goed,
    tot ooit
    ergens

  4. Goeie namiddag anja,Je inspiratie zal wel terug komen hoor…..maar neem je pauze zolang jij die nodig acht….Ik kom van tijd nog wels eens piepen….En wie weet komen er met de tijd de speelse ervaringen van milo niet boven!!!;;;Stel het goed anja, en tot?????? we zullen wel zien. Lieve grtjs. van anny xxx

  5. als de inspiratie een beetje zoek is,is het beter dat je wat pauzeerd hé Anja,maar ik vind dat je hele mooie psptjes maakt.een dikke proficiat ervoor,ik wil er nog wel zien van jou,doe zo voort lieve meid
    liefs en een dikke knuffel

  6. Owla, ben te laat zo te zien:-/

    Een blogpauze inlassen is een goed idee als het minder gaat en ik hoop dat je weer vlug zin krijgt om te bloggen want je bent iemand waar ik graag kom lezen en om je foto’s te bekijken. Misschien dat de Lente je een boost kan geven…laat me het weten hè, want ik heb geen facebook.

    groetjes en tot wederhoren

  7. Neem de tijd die je nodig hebt. Bij mij stond het ook maanden op een lager pitje en nu is er weer de energie en terug meer tijd. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als je het bloggen in je lijf hebt, kom je wel weer terug.
    Lieve groetjes.

  8. Bloggen mag inderdaad geen blok aan je been worden. Groot gelijk dat je een pauze inlast, die inspiratie komt vanzelf wel weer. Geniet ervan en tot weldra !
    Groetje,

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

