Geike in zwart/wit …

Als je me zou vragen wat ik later wil worden is vanaf nu mijn antwoord: “Kinderfotograaf !” …

26 gedachten over “Geike in zwart/wit …

  1. en je zou dat goed doen mamma:-)
    maar waarom later…
    nu i s ook een goed moment om daar mee te starten hoor:-)

    succes…
    als ik een kindje had mocht jij het op de foto zetten

    xxx

  2. wat ben ik blij dat ik hier weer kan komen ok het duurt heel lang en zonder leestekens maar ik heb jullie zo gemist het doet dus super goed om mee te genieten van je mooie foto’s en wt een schatje hebben jullie in huis gehaald ik ken een goed adres als je hem kwijt wil zal ik het mijn geven

  3. Goeie morgen anja, super als je naar die foto’s komt zien. Zo’n lieve schat, en t’is een héél mooi meisje ook….Ik kom je een fijn w;e. toe wensen….Lieve grtjs. van anny

  4. Kinderen zijn dankbare fotomodellen, ongekunsteld, speels, spontaan… heerlijk !
    Ook deze zw/w serie is mooi , maar als ik mag kiezen ga ik toch resoluut voor de kleurserie ;

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

