Schaam, schaam …

Ik ben me hier eigenlijk een beetje aan het schamen …

Omdat ik jullie erg aan het verwaarlozen ben met mijn blogbezoekjes. Ik had me zo voorgenomen om bij elk nieuw postje al minstens een bezoekje te brengen bij diegenen die een reactie achterlieten, maar zelfs dat lukt me niet altijd.
Kan ik het een beetje goed maken met een bloemetje en een dikke knuffel …

In het weekend doe ik een inhaalbeweging … beloofd …

20 gedachten over “Schaam, schaam …

  1. Dag anja, je moet doen wat jij goed vind voor jou….de blogjes lopen niet weg. En weet je….Ik ben al blij iets te horen en ik neem één bloemetje eruit….Lieve grtjs; van anny xxx

  2. Hey mamapippa,

    Ik herken het… Ik voel me (ook) regelmatig schuldig omdat er zo’n lieve bloggers zijn die altijd reageren maar dat lukt mij echt niet hoor😦

    Doe maar waar jij je goed bijvoelt! Al weet ik wel dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is😉

  3. hey Anja,je moet je niet schuldig voelen meisje.bloggen mag geen verplichting zijn,het moet plezant blijven,anders is de lol er vlug af.soms heb ik ook wel geen zin,maar dan lees ik er eentje en ik antwoord erop en ben vertrokken
    liefs en een dikke knuffel

  4. Ik geraak ook maar een paar keer per week op de blogjes de laatste tijd, Anja😦
    t Is elke dag wel iets en de weekends zijn ook al aan de drukke kant tegenwoordig.
    Ma we doen ons best om iedereen te vriend te houen.
    Groetjes,

  5. Merci merci voor deze bos bloemen, ik dacht zelfs dat ik op je tenen had getrapt met m’n vorig postje omdat je niet kwam reageren, lol😉

    groetjes en een dikke knuffel terug!

  6. Een prachtige bos bloemen!
    Je hoeft je tot niets verplicht te voelen, het bloggen neemt soms heel wat tijd in beslag en als je het druk hebt kan ik best begrijpen dat het niet altijd mogelijk is.
    Nog een fijn weekend,
    grtjs

  7. Je moet je niet schuldig voelen,ieder doet wat hij kan.Ik heb wellicht meer tijd dan jij. Maak jij maar mooi psp-tjes dan kunnen wij hier van genieten. Ik neem één bloemetje mee zodat er nog overblijven voor andere bloggertjes!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

