Al een maand ver in het nieuwe jaar …

De tijd gaat snel, gebruik hem wel …

’t Is al februari, de eerste maand van het nieuwe jaar is al helemaal opgepeuzeld. Ik hoor de echo van het nieuwjaarsvuurwerk nog klinken in mijn oren. Niet te geloven, alles lijkt wel steeds sneller te gaan …

Februari, de maand van Valentijn en de verjaardagsmaand van dochterlief.
Een maand waarin de natuur nog eens serieus koud uit de hoek kan komen, al hoop ik dat hun voorraad sneeuw hierboven nog niet terug is aangevuld. We zien wel wat deze maand brengt, in ieder geval kunnen we nu wel zeggen: “Volgende maand begint de lente !” …

14 gedachten over “Al een maand ver in het nieuwe jaar …

  1. Ja, een maand geleden zaten we nog aan de feesttafel.. Het gaat bijzonder snel, Kerstboom buiten, lichtjes weg, extra lekker eten weg in de warenhuizen.. Het leven gaat weer “gewoon” zijn gangetje..

    Hoe is het verder met jou? En je verdriet van je verlies vorig jaar?
    Mijn verlies werd uiteindelijk één van beperkte duur dus dat maakt het toch wel anders dan jouw verdriet. Alhoewel dat ik nog rondloop met kwetsuren uit die periode.

    Ik wens jou en je familie een bijzondere maand februari toe!
    groeten uit het koude Gent, brrr..

  2. Ja wat gaat de tijd ongelooflijk snel .Februari kan ook nog veel winter geven ook al hoop ik van niet ,laat het maar een vroeg voorjaar worden Heerlijk !! ik heb er zo’n zin in.

  3. Hey,mammapippa als het nu sneeuwt is er zout om te strooien..Dat schip is uit Amerika gearriveerd. Mij kan het niet veel schelen of het nog sneeuwt, ik moet er niet echt door(egoistisch hé) maar ik heb toch liever sneeuw en heldere lucht dan het rotweer dat er nu is :nevel ,grijze lucht en ferm koud door de vochtigheid. Maar leve februari ik ga misschien eens geen lege portemonnee hebben tegen het einde van de maand,hahahaha !

  4. ja de tijd vliegt he… december was een zware wintermaand, maar van januari mogen we (uitgezonderd de wateroverlast) niet klagen en tot hier toe is februari ook goed te doen… enerzijds opgelucht dat de winter dra voorbij is, maar anderzijds beetje beangstigend dat alles zo vlug gaat….

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

