Lachen …

Aléé vooruit, nu ik toch bezig ben met foto’s van mezelf prijs te geven doe ik er nog een extraatje bij …

Sinds woensdag heeft Amber haar ‘eigen’ laptop, zelf bijeengespaard (flinke meid) en de webcam moest natuurlijk uitvoerig getest worden. Lachen naar het oogje, met hilarische momenten tot gevolg …

En als ik dan de foto bekijk, met onze gezichten zo dicht bij elkaar, begin ik de gelijkenissen op te merken.
Ze heeft dezelfde vorm van neus en haar ene oog is, net als bij mij, kleiner dan het andere.
Wat betreft de prettig-gestoordheidsgraad ben ik er wel nog niet uit wie het hoogst scoort, het is heel waarschijnlijk een gelijkstand …

En terwijl wij gek stonden te doen voor de webcam, was Milo helemaal niks verkeerds aan het doen.
Kijk maar op z’n blog …

31 gedachten over “Lachen …

  1. die crea’s die ik maak zijn met corel paint shop pro x 2 gemaakt en kan je kopen in de winkel voor + – 70 euro en volg les bij select 4 you of psp paradise en bij allebei moet je je inschrijven
    liefs dolfijntje

  2. prachtig de gelijkenis, wilde net op facebook schrijven twee druppels uit een plasje, mama🙂
    “geweldig”

    hartstikke leuk om te zien,
    gezellig om samen gekke bekken te gaan oefenen🙂
    laat de foto’s maar komen🙂

    xxx

  3. Leuk
    prachtig… de gelijkenis is echt heel duidelijk!
    Zo is mijn oudste dochter gelijk mij, van binnen nog meer dan aan de buitenkant.
    ——

    Terwijl ik nog zoveel heb in te vullen op mijn website
    kwam ik deze van jou tegen:

    Knap, vooral dat mosje, maar je weet ondertussen al wel dat mossen mijn favorietjes zijn zeker !
    Groetjes !

    Gepost door: Mamapippa | vrijdag, 27 februari 2009

  4. Dag anja, niks is leuker om vergelijkingen te maken hé…..Ik deed dat vroeger ook altijd met m’n moetje…maar dan met de spiegel, toen bestond er gene webcam…Maar een mooie foto is het zeker….Lieve zaterdaggrtjs. van anny xxx

  5. De gelijkenis is inderdaad trèffend wawwww, ze kan haar afkomst beslist niet verloochenen hé?
    Bedankt voor je lieve reactie Mamapippa en maak er een fijn weekend van hé!

  6. Iedereen zegt het en ik zeg het ook.Jullie lijken héél erg op elkaar. En k ben er zeker van dat jullie ook veel gelijke karaktertrekken hebben. Geniet van je dochter zoveel als je kan,Pippa ,want ze worden zo vlug groot .

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

