Knip, knip …

Het is niet een van mijn favoriete tijdsbestedingen, maar zo nu en dan moet het gebeuren. Een bezoek aan de kapper. Mijn haren waren erg lang geworden, en ze hingen er dan ook zomaar bij, als je begrijpt wat ik bedoel. Het was hoog tijd voor een ingreep van de vakkundige schaar …

Ik ga nog steeds naar dezelfde kapster als toen in de tijd dat ik nog bij mijn ouders woonde. Ook al ligt mijn adres ondertussen drie dorpen verder, het blijft mijn vaste knipplaats. ’t Is tenslotte maar een kwartiertje rijden en ik ben er.
Ze heeft er de schaar goed ingezet, ik begon bijna te bibberen als ik zag wat ze eraf snorde. Met het haar dat op de grond viel, kon precies wel een hoofdkussen gevuld worden …

Ik zie mezelf echt niet graag op foto, maar voor vandaag maak ik dan een (letterlijk) ‘kleine’ uitzondering. Dus voor iedereen die nieuwsgierig is naar de mens achter Mamapippa (lees: Anja), dit is een uniek moment …

‘k Had het gezegd hè … ‘klein’ …

24 gedachten over “Knip, knip …

  1. Ahaaa, dat is dus mamapippa alias Anja sé! Je ziet er echt goed uit! Waar is de voor?😉
    Je haren zijn vakkundig geknipt, dat zie je zo en je hebt gelijk dat je naar dezelfde kapster blijft gaan…niet elke kapster kan fatsoenlijk knippen!
    Euh…waaraan kan ik zien dat je klein bent?

    groetjes🙂

  2. dat mag toch gezien worden je kapsel,is echt goed gedaan.
    Anja,waar je die gifjes kunt vinden zoals bij mij onderaan de tekst is op:www.gif-mania.net
    veel plezier ermee
    liefs en een dikke knuffel

  3. Dit modern kapseltje staat je goed hoor ! Het is natuurlijk even wennen als je haar voordien langer was .Wees gerust daar wen je vlug aan en ’t zal zoveel gemakkelijker te fatsoeneren zijn.

  4. wat een leuk kort koppie,
    mamma,
    dat zit wel snor hier,
    als ik amber zag, dacht ik ik zie mamma:-)
    en jawel hé…..
    hey amber, je lijkt op je mamma

    hoi mamma, je ziet er erg leuk uit:-)

  5. Ik vind naar de kapper gaan echt pure verwennerij en kom er dan ook vrij vaak. Ik ben blij dat ik nu eens kan zien wie jij bent, zou nie weten waarom je er niet meer plaatsen zou!!

  6. Iedereen wil precies naar de kapper hé de laatste tijd, Mamapippa? Tja, het zal de lente wel wezen die we voelen aankomen… Héél mooi is het geworden, je bent er welhaast zeker blij mee hé?
    Fijne dag nog, geniet er van, net zoals van je spiegelbeeld!

  7. Ik herken mezelf goed in je blogpostje ! Ik vind naar de kapper gaan ook een must, maar zeker geen hobby. Nadien ben ik altijd blij dat ik er vanaf ben.
    Tot voor enkele jaren ben ik ook altijd naar dezelfde kapper van m’n kinderjaren geweest, maar net omdat ik het zo’n tijdsopoffering vond, heb ik een goeie kapper hier vlakbij ontdekt. Knip, knip en na een kwartiertje sta ik terug buiten. Zo vind ik het goed.
    Prettig weekend !

  8. De kapper ? Iets dat ik ook altijd maar uitstel… alhoewel ik nu terug een goede kapster gevonden heb, loop ik er toch de deur niet plat. Heb al meer dan 20 jaar hetzelfde kapsel, alleee ongeveer toch, voel me der goed bij en is makkelijk dus waarom zou ik veranderen ? Een kappersbezoek duurt dan ook nooit lang, wat terug in model knippen en de puntjes eraf … thats it ! Fijn de persoon Anja achter mamapippa eens te zien, en zowel je (kleine) foto als je kapsel zijn heel goed geslaagd !
    Fijn weekend ,

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

