Terug naar de mist …

Het is geleden van vorig jaar november (vreemd hè, ’t gaat rap zenne), dat ik een wandeling in Zichem maakte. Er hing toen een erg dichte mist en ik wou er gebruik van maken om te zien welke sfeer het nevelgordijn op foto zou geven …

Voor mij zelf was het ook een speciale ervaring, ik wandelde, zag amper enkele meters voor mij uit, het leek wel of de wereld enorm klein was geworden. Het geluid van een krijsende vogel maakte het mysterieuze sfeertje compleet …

22 gedachten over “Terug naar de mist …

  1. Dat zal zeker heel mysterieus zijn geweest, de ist en het gekrijs van de kraaien.
    Ben benieuwd of we nog meer foto’s van Zichem te zien krijgen, ben er noit geweest,maar schijnt een mooi dorp te zijn.
    Groetjes.

  2. Ja anja, die mist heeft iets spookachtig hé….Daar zou ik toch s’avonds nie naar buiten gaan in zo’n mist…..Een fijne aangename avond verder …Lieve grtjs. van anny

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

