Schaduw van een boom …

Ik sta er zelden bij stil, maar een schaduw is eigenlijk best wel een plezant ding om op foto te zetten. Zo stond ik in de loop van vorige week buiten om de sneeuwhoopjes fotografisch te onderzoeken (ondertussen volledig verdwenen), toen ik de schaduw van onze krentenboom op de achtergevel van ons huis zal verschijnen.

Een knap spelletje van de zon, en ik dacht bij mezelf: daar zit inspiratie in. Ik ga vanaf nu vaker jacht maken op schaduwen …

15 gedachten over “Schaduw van een boom …

  1. Als je de schaduw kan zien Mamapippa, dan kan je ook de zón zien, je hoeft je alleen maar om te draaien… en zo is dat ook in het leven hé?
    Knappe foto!
    Bedankt voor je lieve, steunende reactie hoor, en maak er een mooie dag van, boordevol licht!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

