Hardnekkige sneeuw …

Als ik vandaag naar buiten kijk, zie ik de kleur groen, met nog steeds een goeie portie wit erbij. De sneeuw blijft zeer hardnekkig liggen. Net alsof de planten het witte dekentje niet kwijt willen …

Met deze sneeuw heb ik geen probleem, het zijn hardnekkige, doch vriendelijke vlokken. Die hebben zich niet als een bende kamikazeplukjes op de rijweg gesmeten. Ze mogen nog een tijdje de beplanting versieren van mij …

Ik ontdekte zelfs een klein, lief hartje, weliswaar op z’n kop, maar ‘k zie er toch een teken van liefde in.
Zie je het ook …

20 gedachten over “Hardnekkige sneeuw …

  1. Ja dat mag hé anja, dat is nog altijd schoon hier en daar een wit dekentje of vlekje….Van mij mag dat ook gerust blijven hoor….Lieve dinsdaggrtjs. van anny

  2. Wij hebben vandaag heel wat van ons haagje afgehaald, het begon helemaal door te zakken. Maar de niet zo zware plakjes mogen van mij zeker blijven liggen.
    Mooie foto’s!
    Nog een fijne dag,
    grtjs

  3. Plukjes sneeuw als evenveel geschenken van engelen.. zou het dàt kunnen zijn wat je zo in die ‘overschotjes’ boeit Mamapippa?
    Bedankt voor het complimentje, en maak er een superfijne midweekdag van hé!

  4. Hier heeft wit nog de bovenhand, Anja … nog maar weinig groen te bespeuren😦
    De straat is hier nog maar amper berijdbaar, pffffffff.
    Ik ben t meer dan beu!!!

  5. Dag anja, ik kom je een fijne midweek toe wensen…Maar koud is het weer vandaag, je wiite tapijtjes zullen er nog wat blijven liggen denk ik…Lieve grtjs. van anny XXX

  6. De spreuk zegt : “Als de sneeuw blijft liggen, wacht ze op andere”.
    Maar ook al is zo ze mooi, voor mij hoeft het eigenlijk niet. Want op het werk geraken is dan net zo lastig…

  7. Behalve hier en daar – waar er schaduw is – nog wat restanten van een grote sneeuwman (de kleine zijn al gans weg), is er hier nergens nog een spoortje wit te bespeuren. Al bijna een week niet meer.

  8. Nee…hier ligt echt ook nog maar nauwelijks wat…alleen daar langs de wegen waar het door een sneeuwschuiver op een erg grote hoop geveegd was…voor de rest is het allemaal al weg.
    Het hartje is mooi..om bij weg te smelten!😀
    Groetjess!

  9. *Gniffel* Wees blij dat het daar bij jullie zo langzaam aan begint te dooien!
    Ik heb hier een ijsplaat voor de deur liggen, niet normaal..😉 Gewoon wit ijs.. nog even en ik ga schaatsen kopen om zo naar mijn werk te gaan, hihi

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

