Hoedjes …

Nu de sneeuwhoedjes stilaan wegsmelten van alles wat buiten de witte-vlokken-invasie heeft moeten doorstaan, kunnen we op zoek naar de kleurige feesthoedjes om het oude jaar uit te wuiven …

Zelf gaan we het (zoals steeds) rustig houden. Thuis met ons drietjes de voeten onder tafel steken. Dit jaar wordt het een gourmet-raclette tafel, niet te veel tralala in de keuken, geen kans op mislukkingen, en voor iedereen wat we lekker vinden …

En nu komt mijn nieuwsgierig ikje weer even boven hè. Hoe gaan jullie vieren …

12 gedachten over “Hoedjes …

  1. ook met drietjes Mamapippa
    en zonder grootse gerechten
    een glaasje dat wel, met een paar hapjes
    meer kunnen de maagjes niet aan, hihi
    gezellig eindejaar voor jullie
    en een schitterend 2011
    x
    oja, dankjewel voor de prachtige foto van Milo

  2. Zoals elk jaar met hapjes die we anders nooit eten ! Genieten van de lichtjes en kaarsjes en hopen op een goeie lucht zodat we links en rechts van ons het vuurwerk kunnen zien !

  3. Sedert verschillende jaren gaan we met Oude Jaar naar de Westhoek waar de oudste zoon en zijn vrouw ons in de watten leggen met verfijnde gerechten. Verleden jaar waren het gerechten uit het kookboek van Van Hecke( de Karmeliet in Brugge ) dit jaar gerechten uit het kookboek van Sergio Herman ( Oud Sluis in Sluis). Het is telkens een verrrassing ,dus ben ik nu al vréselijk benieuwd.
    Ik wens je alvast een gezellig Oud naar NIeuw en voor 2011 veel geluk !

  4. Ik moet eerst gewoon werken, daarna ben ik oliebollen expres, naar onze vrienden toe. Vervolgens ga ik snel douchen, uit eten met mijn ouders en dan met mijn vrienden de kroeg in!
    Tot geen idee, want de volgende dag.. Moet ik weer gewoon werken!🙂

  5. Mijn schoonouders komen hier eten, met mijn schoonbroer. Maar mijn pa ligt nu onverwachts in het ziekenhuis en ik weet niet hoe ik het allemaal zal moeten klaarkrijgen. Ik ga vandaag eerst bij mijn ma , dan samen naar het ziekenhuis. Dan boodschappen, en morgen tussen de voorbereidingen nog eens naar het ziekenhuis. En als mijn pa niet naar huis mag, sleur ik mijn moeder hier naartoe! Ze moet die avond niet alleen zitten!

  6. Na eerst de sneeuwhoedjes bekeken te hebben dacht ik eraan dat ik best wel iets kon gaan kopen voor morgenavond. Voila we zijn terug. Lekker flesje, wat hapjes, een hoofdgerechtje met look (alleen de hond en de kat kunnen er last van hebben) en een kaasschoteltje. Meer dan genoeg voor mij! Geniet ervan met jullie drietjes en vergeet de huisdiertjes niet die willen ook wel iets speciaal!

  7. Deze keer krijgt men mij met geen stokken aan het vieren, heb net zoals met Kerst totaal geen zin. Ik heb nu eerder behoefte aan rust en stilte en mogen mijn verse herinneringen stilletjesaan overgaan naar zoete herinneringen.

    groetjes

  8. Is intussen al weer een tijdje geleden, voor de eerste keer zijn we met de familie (zo’n 15 man) uit gaan eten in een wok-restaurant met live-muziek, gelegenheid tot een dansje en champagne bij t vuurwerk als afsluiter. Was leuk , voor herhaling vatbaar, tenminste wanneer het weer het toelaat want als de wegen er te ijzig bijliggen vind ik elke verre verplaatsing te risky.
    Onze beste wensen hebben elkaar al gekruist he, ja toch ?
    Groetje, AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

